Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفرانس بین المللی ارتباط صنعت و دانشگاه با رویکرد استفاده از دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در راستای بهره مندی از کسب و کار‌های نوین و پلتفرمیک ۱۰ دی ۹۸ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، کنفرانس بین المللی ارتباط صنعت و دانشگاه با رویکرد استفاده از دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در راستای بهره مندی از کسب و کار‌های نوین و پلتفرمیک ۱۰ دی ۹۸ در سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  هدف از برگزاری این کنفرانس بین‌المللی ایجاد زمینه مناسب برای تعامل، تبادل نظر و انتقال تجربیات و ارائه دستاورد‌های محققان و پژوهشگران این حوزه، گسترش و توسعه فضای تعامل بین سطوح مختلف راهبردی و عملیاتی، فراهم کردن زمینه انجام تحقیقات و پژوهش‌های علمی و کاربردی در این حوزه، ارائه موضوعات جدید و استاندارد نوین، معرفی و بازتاب نتایج تحقیقات، پژوهش ها، تجربه‌ها و نوآوری‌های علمی دانشگاه‌ها و نیل به توسعه پایدار با همکاری اساتید دانشگاه‌های معتبر سراسر کشور و فعالان، دانشجویان، پژوهشگران، اندیشمندان کلیه مراکز پژوهشی و دیگر سازمان‌های مدیریتی است.

اهداف اصلی این کنفرانس شامل : تهیه و تدوین سازوکار زنجیره ارتباطی صنعت و دانشگاه در راستای ساخت داخل، زمینه سازی برای اشتراک گذاری و تسهیم دانش متقابل صنعت و دانشگاه، توسعه و نشر الگو‌های مناسب ارتباطی صنعت و دانشگاه، فراهم شدن مشارکت اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه در طرح‌های دانش بنیان و کاربردی مورد نیاز صنعت و بنگاه‌های کشور، فراهم کردن بستر ارتباطی استارت آپ و شرکت‌های دانش بنیان با صنایع و بنگاه‌ها و جهت دهی و هدفمند کردن فعالیت‌های استارت آپ و شرکت‌های دانش بنیان دانشگاهی در جهت ساخت داخل است.

از جمله محور‌های تخصصی این کنفرانس نیز می‌توان به : ارزیابی تحلیلی و تفسیری تعامل صنعت و دانشگاه ها، مراکز علمی، شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها، مطالعات تطبیقی و برون مرزی تعامل بهینه صنعت و دانشگاه، دانشگاه‌های نسل ۳ و نسل ۴، بررسی امکان‌ها و ظرفیت سنجی دانشگاه ها، مراکز علمی، شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها در راستای رونق تولید و ارتباط سازنده و بهینه حوزه‌های مختلف علوم انسانی (حقوق، علوم سیاسی، تاریخ، اقتصاد، مدیریت، علوم اجتماعی، فرهنگ، روان شناسی، اخلاق، علوم تربیتی و ...) با تولید و صنعت اشاره کرد.

محور‌های عمومی کنفرانس مدیریت، اقتصاد، حسابداری، حقوق و علوم سیاسی است.   علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۹۲۱۶۹۴۴۵۹۳ -۰۲۱۲۲۰۴۳۰۰۵ تماس حاصل کنند.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فناوری ارتباط صنعت و دانشگاه استارت آپ شرکت های دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۳۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس انجمن هسته‌ای ایران گفت: اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای از فردا به مدت سه روز در شهر اصفهان برگزار می شود که نشانی از بلوغ فناوری هسته‌ای در کشور ماست.


جواد کریمی ثابت با اشاره به استقبال از این کنفرانس افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ مقاله برای کنفرانس ارسال شده و ۵۰ دانشگاه در فرآیند داوری مشارکت داشتند، همچنین ۱۶ میزگرد فنی و بنرهای تخصصی برای پوشش تمام ابعاد فناوری‌های هسته‌ای تدارک دیده شد.


وی گفت: ۱۰۰ سخنران از مقالات برای سخنرانی‌های علمی انتخاب شد و در میزگردهای تخصصی ۸۰ سخنران علمی داریم و دانشمندان از کشورهای ۵ قاره و بیش از ۵۰ نفر فعال در مجموعه هسته‌ای میهمان داریم.


کریمی ثابت افزود: هدف از برگزاری این کنفرانس آشنایی صنعت با آخرین پژوهش‌ها است و دانشجویان موضوعات اولویت کشور را در دستورکار قرار دهند، از صنعت هسته‌ای و دانشگاه‌های کشور و دانشجویان حوزه هسته‌ای برای همه حوزه‌ها حضور دارند.


وی گفت:در این کنفرانس تحقیقات پژوهشگران در ۴ بخش محتوایی ۱۳گانه ارائه می‌شود که سخنرانان خارجی نیز حضور موثر دارند، همچنین میزگردهای تخصصی با بیش از ۸۰ سخنران از دانشگاه و صنعت و با حضور پژوهشگران خارجی صورت می‌گیرد و یکی از پنل‌های تخصصی به همین موضوع اختصاص دارد.

کریمی ثابت خاطر نشان کرد: برگزاری اولین کنفرانس با هدایت‌های ریاست سازمان و همکاری مدیر کل و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام شد.


وی گفت: نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای برای دانشجویان و پژوهشگران انجام شد و یکی دیگر از محورهای ارائه محتوا، پوسترها هستند که به مدت ۳ روز، در ۴ سالن در بازه زمانی صبح و عصر تدارک دیده شده و نشان از استقبال بالا و بلوغ صنعت هسته‌ای کشور است، موضوعاتی که در این همایش مطرح می‌شود از معضلات تمامی کشورهای دنیاست.


این کنفرانس با محوریت کاربرد پرتوها، راکتورهای هسته‌ای، فیزیک هسته‌ای و شتاب‌دهنده‌های ذرات، اندازه‌گیری تشعشعات، انرژی همجوشی و پلاسما، چرخه سوخت هسته‌ای ایزوتوپ‌های پایدار و رادیو اکتیو، ایمنی و امنیت هسته‌ای، کشاورزی هسته‌ای، فناوری کوانتمی، آموزش هسته‌ای، حکمرانی هسته‌ای و تغییر اقلیم و نقش انرژی هسته‌ای برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغازهمایش بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های نخستین کنفرانس بین‌‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته ای
  • برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • ارتباط هدفمند و توازن‌محور بین صنعت و دانشگاه تقویت شود
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد