Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@03:06:18 GMT

خودکشی یک دانشجوی اهواز/ مرگ مشکوک دانشجوی دوم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۳۵۴۸

خودکشی یک دانشجوی اهواز/ مرگ مشکوک دانشجوی دوم

رویداد۲۴ در روز‌های گذشته ۲ نفر از دانشجویان این دانشگاه در ۲ حادثه تلخ جان خود را از دست دادند که این ۲ ماجرای ناگوار موجب اندوه جامعه دانشگاهی شده است.

روز هشتم آذرماه، یکی از دانشجویان ساکن خوابگاه پسران (خوابگاه شهید علم الهدی)، دانشجوی رشته کامپیوتر از خوابگاه خارج شده و روز بعد، پیکر بی جان این دانشجو در خیابان اول منطقه بوستان اهواز پیدا شد و تا این لحظه علت دقیق مرگ وی مشخص نشده و تا مشخص شدن علت حادثه، نمی‌توانیم اظهار نظر دقیقی در این زمینه ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در حادثه دوم متاسفانه یکی از دانشجویان پسر ساکن خوابگاه شهید علم الهدی، اهل شهرستان باغملک و دانشجوی رشته زیست شناسی، ساعت چهار بامداد روز ۱۲ آذرماه، خود را از درختان پشت خوابگاه حلق آویز کرد و به رغم تلاش ساکنان خوابگاه و انتقال وی به مراکز درمانی این دانشجو نیز فوت کرد.

مسئولان دانشگاه به جدیت در حال بررسی دلایل وقوع این دو حادثه هستند و هرگونه اطلاعات موثق در مورد این دو حادثه از طریق روابط عمومی دانشگاه در اختیار دانشجویان و اصحاب محترم رسانه قرار می‌گیرد.

برچسب ها: رویداد24 ، درگذشت دانشجویان اهوازی ، اعتراضات به قیمت بنزین ، خودکشی دانشجوی شهید چمران سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اعتراضات به قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا در هفته‌های اخیر در اعتراض به نسل کشی در غزه و نیز در اعتراض به سیاست‌های جنگ طلبانه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی تحصن کردند که پلیس آمریکا ، صد‌ها دانشجوی معترض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرده است.
دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از «نسل کشی» شوند.
در حمایت از این دانشجویان، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه علوم پزشکی سمنان امروز با برگزاری تجمع و شعار‌های مرگ بر اسرائیل و دانشجوی آزاده حمایتت می‌کنیم، از دانشجویان معترض آمریکایی حمایت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه
  • خشم مردمی از برداشتن حجاب یک دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند