Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@13:07:01 GMT

آغاز بارندگی‌ها در کشور از فردا

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۳۵۵۰

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا خبر داد. ناطقان: صادق ضیاییان درباره وضعیت آب‌وهوایی کشور طی روزهای آینده، گفت: طی ۲۴ ساعت آینده برای سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور رگبار باران و برای شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بعد از ظهر روز جمعه ۱۵ آذر ماه، با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور، بارش در غرب، جنوب غرب و بخش‌هایی از البرز غربی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در روز شنبه ۱۶ آذر ماه هم ضمن تقویت سامانه بارشی، گستره بارش به بخش‌هایی از جنوب غرب، جنوب و مرکز کشور نیز کشیده خواهد شد. شدت بارش طی روز شنبه و در غرب و جنوب غرب کشور رخ خواهد داد. همچنین یکشنبه ۱۷ آذر ماه، در اغلب مناطق کشور آسمانی ابری همراه با بارش باران خواهیم داشت.

ضیاییان همچنین گفت: در روز دوشنبه ۱۸ آذر ماه نیز در بخش‌هایی از غرب، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب‌وهوایی پایتخت در روزهای آینده نیز گفت:  امروز پنج‌شنبه ۱۴ آذر ماه آسمان تهران ابری تا نیمه ابری همراه با افزایش ابر و در اواخر وقت همراه با مه رقیق پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۳ و ۴ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. در روز جمعه نیز آسمان تهران نیمه‌ابری همراه با مه صبحگاهی و در شب ابری و همراه با بارش باران پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دمای هوا ۱۱ و پنج درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

ضیاییان افزود: در روز شنبه نیز آسمان تهران همراه با بارش باران و گاهی وزش باد بوده و بیشینه و کمینه دمای هوا ۱۰ و پنج درجه سانتی‌گراد خواهد بود. در روز یکشنبه آسمان پایتخت ابری، همراه با مه رقیق و بارش باران، گاهی وزش باد و در اواخر وقت بارش برف بوده و در روز دوشنبه نیز آسمان تهران نیمه‌ابری، به تدریج صاف و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. در هر دو روز بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۹ و ۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود. منبع: ایسنا برچسب ها: بارندگی ها ، هواشناسی ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بارندگی ها هواشناسی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران تا فردا ظهر بارانی است/ احتمال وقوع تندر و آذرخش

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، پیرو هشدار شماره ۹ سطح زرد، آسمان استان تهران تا فردا (۱۵ اردیبهشت) ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید، بارش باران، گاهی رگبار و تندر و آذرخش پیش بینی می‌شود و بارش تگرگ در نقاط مستعد دور از انتظار نیست. از ظهر فردا (۱۵ اردیبهشت) با تداوم وزش باد، به تدریج کاهش ابر و تا پایان یکشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

همچنین با گذر موجی دیگر از بامداد دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) تا سه شنبه (۱۸ اردیبهشت) شب، آسمان استان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و رگبار باران، گاهی تندر و آذرخش و در پاره‌ای نقاط باد و گرد و خاک و کاهش دید مورد انتظار است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۵ اردیبهشت) ابری و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق از بعدازظهر وزش باد شدید به تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد و برای روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با احتمال وزش باد شدید در شب افزایش ابر با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6095830 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • هوای ابری و بارش‌های بهاری فردا در ۲۳ استان
  • پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
  • بیشترین بارش‌ها با ۵۳ میلیمتر در لیرابی
  • هشدار هواشناسی برای وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعدوبرق در تهران
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • هوای مازندران از فردا گرم می‌شو‌د
  • تداوم بارندگی در برخی استان‌های کشور
  • تهران تا فردا ظهر بارانی است/ احتمال وقوع تندر و آذرخش