Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست تحلیلی «جنبش جنگل، مینیاتوری از نظام اسلامی» امروز(۱۴ آذر) در حسینیه هنر رشت برگزار می‌شود.

«مرتضی نیامحمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به ۱۱ آذر سالروز شهادت میرزاکوچک خان جنگلی گفت: میرزاکوچک خان نماد آزادیخواهی و اسلام‌خواهی مردم گیلان است که رهبرمعظم انقلاب فرمودند: ایشان یک واحد مینیاتوری از نظام اسلامی را در همان محدوده خاص خود-گیلان- ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی حسینیه هنر رشت با تاکید بر ضرورت شناساندن چهره میرزا در جامعه به‌ویژه برای جوانان که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است اظهارکرد: در این راستا نشست تحلیلی «جنبش جنگل، مینیاتوری از نظام اسلامی» با سخنرانی مظفر نامدار و علیرضا زادبر دکترای علوم سیاسی پنج‌شنبه(۱۴ آذر) در حسینیه هنر رشت برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: تبیین نقش محوری میرزا در قامت یک رهبر دینی که برخواسته از مردم رشت بود که در سر ایجاد یک حکومت دینی که در آن حکومت دستورات دینی اجرا شود را داشت از اهداف این مراسم اعلام کرد.

 

نیامحمدی از افتتاح نمایشگاه عکس و اسناد قیام جنگل در حاشیه این مراسم در نگارخانه حسینه هنر خبر داد و تصریح کرد: در این نمایشگاه ۲۰ عکس و سند از جنبش جنگل به نمایش گذاشته می‌شود.

 

وی تصریح کرد: همچنین مزار میرزا کوچک جنگلی با حضور فعالان فرهنگی و هنری و خانواده شهدای مدافع حرم ساعت ۹:۳۰ جمعه(۱۵ آذر) در سلیمانداراب گلباران می‌شود.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های مساجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد مجلس شورای اسلامی خبرگزاری شبستان استان بوشهر جنبش جنگل میرزا کوچک خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی

دریافت 499 MB کد خبر 6088488

دیگر خبرها

  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • سفر به ایران قدیم؛ لشکر شاه با کوچکترین خط می‌توانست از هم بپاشد
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی