Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه سوریه لایحه مجلس نمایندگان آمریکا درباره چین را مداخله آشکار در امور داخلی این کشور دانست و آن را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای گفت، این مصوبه‌ها نقض قوانین بین‌المللی است و تصویب لایحه اخیر تحت عنوان" قانون سیاست حقوق بشر اویغور برای سال ۲۰۱۹" نقض حقوق بین‌الملل محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: همچنین مصوبه ناعادلانه کنگره آمریکا در ۱۹ اکتبر و کمپین‌های تبلیغاتی تحت رهبری دولت واشنگتن درباره هنگ‌کنگ با حق مشروع کشورها در حفظ امنیت و ثبات آنها مغایرت دارد.

این وزارتخانه  اعلام کرد، مصوبه‌های کنگره و سیاست استانداردهای دوگانه آمریکا را رد و بر حق چین در حفظ حاکمیت و تمامیت ارضی، وحدت و امنیت مردم و محافظت از امنیت و اموال دولت و افراد تاکید می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سوريه جمهوري چين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می شود از تعیین جایزه 10 میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد 3  مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.   به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر.ک»، «ک.ب .س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.   به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • باکو: اروپا در امور داخلی جمهوری آذربایجان دخالت نکند
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد
  • حق معلم با مادیات ادا نمی شود
  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • امنیت شغلی در گرو تداوم چرخ تولید کارخانجات است
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد