Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از پرداخت بیش از ۵۷ میلیارد تومان وام بلاعوض به کشاورزان خسارت‌دیده از سیل استان خبر داد. رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از پرداخت بیش از ۵۷ میلیارد تومان وام بلاعوض به کشاورزان خسارت‌دیده از سیل استان خبر داد.

عبدالرضا بازدار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جریان سیل فروردین‌ماه سال جاری خسارت عمده‌ای به همه زیر بخش‌های کشاورزی استان لرستان شامل؛ ایستگاه‌های پمپاژ، جاده‌های بین مزارع، باغات، مزارع استخرهای پرورش ماهی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تصویب هیئت دولت مبنی بر جبران بخشی از خسارات وارده به کشاورزان بیش از ۳۰ هزار پرونده در استان لرستان تشکیل شد و تاکنون به ۱۴ هزار پرونده بیش از ۵۷ میلیارد تومان وام بلاعوض به حساب کشاورزان خسارت دیده از سیل واریز شده و یا در حال پرداخت است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: با توجه به شفاف شدن و مشخص شدن وضعیت پرونده‌ها و تکمیل مستندات مورد نیاز، روند پرداخت خسارات سرعت بیشتری به خود گرفته و به‌طور میانگین روزانه بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر مبلغ خسارت به حسابشان واریز و یا واریز خواهد شد و مابقی پرونده‌ها به مرور در حال انجام است.

بازدار اضافه کرد: خسارات وارده به بخش شیلات لرستان بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان بوده که تاکنون مبلغ ٨ میلیارد تومان به حساب پرورش‌دهندگان واریز شده و مابقی طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: پرداخت خسارت به‌صورت بلاعوض و تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت است و تاکنون مبلغ ۵۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به ٨ بانک عامل واگذار شده و بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان آن به کشاورزان پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: از بانک‌های عامل همراهی و همکاری با کشاورزان را خواستاریم بعضی از بانک‌ها متأسفانه در پرداختی‌ها کوتاهی می‌کنند، با توجه به نیاز کشاورزان و خسارت دیدگان به نقدینگی برای ادامه فعالیت در اعطای این وام‌ها همکاری و تسریع کنند.

بازدار بیان کرد: دبیرخانه ستاد سیل مستقر در سازمان جهاد کشاورزی لرستان به‌طور شبانه‌روز مشغول به کار هستند اما در طول روز کشاورزان خسارت‌دیده به این ستاد مراجعه کرده و باعث کند شدن روند انجام کارها می‌شوند.

وی اظهار کرد: از کشاورزان هم استانی استدعا داریم از مراجعه به ستاد استان خودداری کرده چراکه این کار باعث مختل شدن و کند شدن روند پرداخت‌ها می‌شود. چنانچه نیاز به حضور کشاورزان باشد با توجه به اطلاعات موجود در پرونده به آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد./ ایسنا

بیشتر بخوانید:

۲۰.۹ میلیارد ریال به کشاورزان سمنان کمک بلاعوض پرداخت شد

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق هرمزگان، محمد کریمی در بازدید از خسارت‌های ناشی از طوفان و تندباد در زیر ساخت‌های آسیب دیده برق در جزیره قشم اظهار داشت: این خسارت‌ها به میزان افزون بر ۸۹ میلیارد تومان در حال ترمیم و جبران است.

وی بر لزوم جبران خسارت‌ها در کوتاه مدت تاکید کرد و با بیان اینکه بیش از ۵۵ میلیارد تومان از این خسارت‌ها در جزیره قشم بر جای مانده است افزود: از همه ظرفیت‌های قانونی برای تأمین و توزیع بهینه برق در جزیره قشم بهره‌گیری می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، با تشریح خدمات انجام شده در جزیره قشم ادامه داد: طول خطوط توزیع برق خسارت دیده در این جزیره حدود ۲۴ کیلومتر و تعداد تیرهای فشار متوسط و فشار ضعیف ۳۵۳ عدد بوده است، ۲ دستگاه ترانس نیز در حوادث تند باد و توفان خسارت دیدند که نیروهای عملیاتی این شرکت به سرعت نسبت به رفع خرابی‌ها اقدام کردند.

کریمی با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی همه پیمانکاران و نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان پای کار بودند ادامه داد: ترمیم و بازسازی شبکه‌های آسیب دیده از سیل خصوصاً در قشم و لنگه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

کد خبر 6097350

دیگر خبرها

  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • حقابۀ لرستان فدای بازی سیاسی شد/ کشاورزان مهاجرت کرده‌اند
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • بارندگی شدید خسارت جدی به کشاورزی خوزستان وارد کرده است