Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:58:47 GMT

مردم لرستان همواره مدافع ارزش‎های نظام هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۳۳۱۷

مردم لرستان همواره مدافع ارزش‎های نظام هستند

به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز پنجشنبه در شورای اداری لرستان که به مناسبت معرفی نماینده جدید ولی فقیه در استان تشکیل شده بود اظهار داشت: امیدواریم این جلسه توسعه و پیشرفت لرستان را به همراه داشته باشد.

وی افزود: باید بررسی شود که برای تعالی استان ها که مورد تاکید مقام معظم رهبری چه اقداماتی نیاز است که انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان بیان کرد: توجه به ویژگی های خاص هر استان در حوزه های مختلف باید بررسی و کارشناسی شود زیرا رهبر انقلاب بر ویژگی های ممتاز و برجسته فرهنگ و آداب و رسوم منطقه ها تاکید دارند.

خادمی با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه مربوط به قشر خاصی نیست، اضافه کرد: ارتباط با اقشار مختلف مردم از دیگر تاکیدات رهبری است.

وی ادامه داد: راه ولایت مسیر باریک عشایر رو قبلی نیست بلکه اتوبانی است که گستردگی و وسعت فراوانی دارد.

استاندار لرستان یادآور شد: ارتباط با بخش پیشرو جامعه از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری است که باید این مهم همواره مورد توجه قرار بگیرد.

خادمی گفت: اهداف نظام ترسیم شده و باید راهبردهای متناسب آن با مقتضای زمان تعریف شود و امیدواریم این اتفاق به خوبی در استان رخ دهد.

وی اظهارداشت: حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در طول ۱۲سال گذشته در استان علاوه بر فعالیت های ذاتی روحانیون در حوزه های همکاری با دولت و موارد مربوط به اجراییات همکاری داشته اند.

استاندار لرستان بیان کرد: آشنایی ایشان با امور اجرایی مهم بود که امیدواریم در هر سنگر به خدمات خود به نظام ادامه دهد.

خادمی اضافه کرد: همچنین مردم مداری و اخلاق مداری از ویژگی های حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی است و دستگاههای اجرایی آماده همکاری و آماده رهنمودهای ایشان هستند.

برچسب‌ها استانداری لرستان نماینده ولی فقیه لرستان سید موسی خادمی انتصاب لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان نماینده ولی فقیه لرستان انتصاب لرستان استانداری لرستان نماینده ولی فقیه لرستان انتصاب لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۳۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری

استاندار لرستان رسانه‌های این استان را به ایجاد وحدت و افزایش امنیت سرمایه‌گذاری دعوت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، شامگاه چهارشنبه، در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای بر بلندای حضور، اظهار داشت: ایجاد وحدت یکی از مؤلفه‌های توسعه در لرستان است.

وی با درخواست از رسانه‌های لرستان برای دعوت مردم و شخصیت‌های سیاسی به وحدت، اضافه کرد: تقویت وحدت در این استان باید رویکرد خبرنگاران باشد.

رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان

استاندار لرستان تأکید کرد: سرمایه‌گذاران در صورت وجود وحدت به سرمایه‌گذاری در این استان ترغیب می‌شوند و امنیت سرمایه‌گذاری در لرستان نیز افزایش می‌یابد.

شفقت با بیان اینکه ایجاد وحدت برای افزایش نظارت‌ها مؤثر است، خاطرنشان کرد: نظارت برخلاف تفرقه‌افکنی است و برای رشد و تعالی اثرگذار است.

وی بیان کرد: رویکرد نظارتی بر مبنای هدایت، راهبری، کمک و مشاوره است و اصحاب رسانه می‌توانند مردم را به مشارکت برای ایجاد دعوت کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه مهربانی مردم این استان مشقت را برای «شفقت» آسان می‌کند، اعلام کرد: من به مهربانی مردم اطمینان دارم و مأموریت ما پیشرفت و توسعه همه‌جانبه در لرستان است.

شفقت با اشاره به تصویب روز لرستان در اول خرداد ماه، گفت: روز عملیات حاج عمران و 300 شهید این عملیات به‌نام این روز تصویب شده‌ است.

وی دربارۀ مطالبات رسانه‌ها برای اجرای قانون م.‌الف، اضافه کرد: این موضوع در شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان مطرح می‌شود تا خبرنگاران از مزایای آگهی‌های دولتی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 644/

دیگر خبرها

  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی
  • استاندار لرستان باحضور در یک مدرسه روستایی روز معلم را گرامی داشت
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم