Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سوریه «سانا»، نظامیان اشغالگر آمریکایی در ادامه همکاری‌های خود با گروه وهابی صهیونیستی داعش، شمار زیادی از اعضای خانواده‌های این گروه تروریستی را از اردوگاه الهول در الحسکه به عراق منتقل کردند.

نظامیان اشغالگر آمریکایی طی عملیاتی بیش از ۶۰۰ کودک و زن وابسته به عناصر تروریست داعش را از اردوگاه الهول در حومه الحسکه به عراق منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار سانا با اشاره به ورود شش دستگاه خودروی نظامی هاموی (Humvee) و حدود ۳۰ نظامی آمریکایی از عراق به استان الحسکه افزود، این نیرو‌های آمریکایی در فرودگاه غیرقانونی «خراب الجیر» مستقر شدند. از سوی دیگر، یک کاروان از تجهیزات نظامی نیرو‌های اشغالگر ترکیه نیز از سمت شهر راس العین وارد دو راهی روستای «مریکز» واقع در ناحیه ابوراسین در حومه شمالی الحسکه شد.

این کاروان تجهیزات نظامی که شامل ۳ دستگاه تانک، ۵ دستگاه خودروی نظامی جیپ، ۴ دستگاه نفربر و ۴ دستگاه خودروی زرهی است، به سمت جنوب کشور و به سمت روستا‌های الداودیه، تل محمد و عنیق الهوی در حرکت است.

به گفته منابع محلی، نظامیان ترکیه و مزدوران تروریست آن‌ها‏، بسیاری از مدارس، مراکز عمومی و مراکز فرهنگی را در روستا‌های اشغال شده به مقر‌های نظامی تبدیل کرده‌اند. همزمان نظامیان ترکیه با هدف تغییرات در بافت جمعیتی، مردم را مجبور به تخلیه (منازل) و ترک منطقه کردند و سپس تروریست‌ها و خانواده‌های آنان را در این منطقه اسکان دادند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش سوریه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص

در پی حملات گروه تروریستی داعش به استان حمص واقع در مرکز سوریه، ۱۳ تن از نیروهای ارتش این کشور و نیروهای کمکی آن به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار سایت خبری المیادین در سوریه امروز جمعه گزارش کرد ۱۳ تن از نیروهای ارتش و نیروهای کمکی این کشور در منطقه «رسم الکوم» در بادیه شرقی حمص در مرکز سوریه بر اثر حمله گروهک‌های داعش به شهادت رسیدند.

دو هفته پیش نیز ۲۲ تن از اعضای تیپ قدس متشکل از داوطلبان فلسطینی در نیروهای کمکی سوریه بر اثر کمین داعش در منطقه «السخنه» حمص به شهادت رسیدند.

گروهک‌های داعش در بادیه سوریه مستقر هستند و از پایگاه آمریکایی «التنف» به عنوان پناهگاه استفاده می‌کنند و همچنین حملات مکرری را به اتوبوس‌های غیرنظامی و نظامی انجام می‌دهند که تاکنون منجر به شهادت تعداد زیادی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته