Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@22:29:46 GMT

پولی برای تبلیغات اتتخابات ندارم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۴۴۵۹

فاطمه جوادی رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در دولت نهم صبح امروز پس از ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور و در جمع خبرنگاران گفت: به نظر می‌رسد مجلس وظیفه نظارت بر دولت را به اندازه‌ای که لازم است، انجام نمی‌دهد.

اخبار سیاسی - او افزود: در همین موضوع بنزینی اخیر، ما انتظار داشتیم که نمایندگان حرفی بزنند یا اقدامی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون احمدی‌نژاد گفت: از سوی دیگر شاهد تصویب کنوانسیون‌های متعددی هستیم که به ضرر کشور هستند، ولی مجلس درباره آنها سکوت کرده است.

جوادی بیان کرد: تصمیم مردم مشخص می‌کند که مجلس یازدهم باید وکیل ملت باشد یا وکیل دولت، من سعی کرده‌ام که همواره تابع حق باشم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا در جریان احمدی نژادی قرار می‌گیرید، گفت: خیر.

جوادی با بیان اینکه پولی برای تبلیغات اتتخابات ندارم گفت: دارایی‌هایم را هم همه می‌توانند ببینند و مشکلی ندارم که فیش حقوقی‌ام را منتشر کنم. الان حقوق من همان حقوق مصوب هیئت علمی دانشگاه تهران است.

او ادامه داد: فیش حقوقی دو سال اول ما در دولت نهم یک و نیم میلیون تومان بود و دو سال آخر دولت به دو میلیون تومان رسید.

جوادی گفت: فعلا ثبت‌نام می‌کنم و مشخص نیست در لیستی قرار بگیرم یا خیر.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم نماینده مجلس مجلس یازدهم فاطمه جوادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران

تهران- رییس ستاد انتخابات استان تهران از آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و گفت: داوطلبان برای تبلیغ یک هفته فرصت دارند.

سید عباس جوهری، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز تبلیغات نامزد‌های برای دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان از ساعت صفر بامداد امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه شروع شده است.

جوهری با بیان اینکه تبلیغات دور دوم انتخابات به مدت یک هفته تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در مدت زمان تعیین شده بر اساس قانون، داوطلبان می‌توانند نسبت به تبلیغات در فضای مجازی و سطح شهر اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از فضای مهیا شده توسط رسانه ملی برای اطلاع رسانی به شهروندان تشکر کرد و افزود: مناظرات نامزد‌ها در حوزه انتخابیه تهران و ورامین ضبط شده و از فردا پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: با قرعه کشی‌های صورت گرفته هم در رادیو و هم در مجموعه شبکه تهران پخش مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • فرصت یک هفته‌ای تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • نقش دولت در دریافت زیرمیزی توسط پزشکان
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • افشاگری مسعود پزشکیان درباره نقش دولت در دریافت سکه و زیرمیزی توسط پزشکان
  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی
  • اعمال حق تأهل در حقوق کارگران به میزان ۵۰۰ هزار تومان