Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:48:02 GMT

وظیفه روحانیت در جامعه امروز خطیر و مهم است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۴۶۷۵

وظیفه روحانیت در جامعه امروز خطیر و مهم است

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس قوه قضاییه، پیش از ظهر پنج شنبه  در اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان، با بیان اینکه امروز  وظیفه روحانیت در جامعه ما به عنوان مجموعه مؤثر بسیار مهم و خطیر است، گفت: فقه ما پاسخگوی همه نیازهای جامعه است.

وی در ادامه افزود: علم در عقاید و باورهای الهی، علم در اخلاق کریمه و دانش بایدها و نبایدها و انچه امروز در بیان امام صادق در تبیین این مسائل می‌بینیم، که فرمودند علم در 4 عرصه جهان شناسی، هستی شناسی، مردم شناسی و آسیب شناسی است باید مورد توجه ما نیز واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر تکمیل می شود.

کد خبر 4789424

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی قوه قضاییه حوزه علمیه بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج مجلس شورای اسلامی هفته بسیج قزوین بیرجند شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد صفحه اول روزنامه های استان ها استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور

مهدی مهدی پور که به دلیل آسیب دیدگی ناچار به عمل جراحی شد، بلافاصله پس از عمل جراحی، فیزیوتراپی و برنامه‌های درمانی را شروع کرد.

مهدی پور هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا حوالی ساعت ۱۸ در کلینیک دکتر صادقی مشغول درمان است و امروز علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در این کلینیک، از ستاره مصدوم استقلال عیادت کرد.

 مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن قدردانی از زحمات دکتر مجید صادقی و علی ادبی، فیزیوتراپ مخصوص مهدی مهدی پور، برای این آبی پوش آرزوی سلامتی کرد و گفت امیدوار است هر چه زودتر مهدی مهدی پور را سلامت و سرحال در میادین فوتبال ببیند.

مهدی مهدی پور و پدرش که از فوتبالیست‌های سرشناس استان اصفهان و ذوب آهن بود نیز از علی خطیر تشکر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه، راهی برای مبارزه با روانشناس‌نماها