Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:01:27 GMT

طرح همراه با مردم در شرکت توزیع برق کرمان اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۴۷۲۴

طرح همراه با مردم در شرکت توزیع برق کرمان اجرا شد

امیر جهانشاهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح برای نخستین مرتبه در مجموعه شرکت های تابعه وزارت نیرو توسط روابط عمومی این شرکت و با هدف تکریم ارباب رجوع وحقوق شهروندی و تسریع در خدمات رسانی بهتر به مردم با شعار جهادخدمت در صنعت برق و با اتحاد و همدلی میان مسئولان و مردم انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با استقرار میز طرح همراه با مردم در محل ادارات خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شمال استان کرمان مشترکین محدوده شمال استان می توانند از این امکان به عنوان تریبون استفاده نمایند و با درج نظرات، ایده ها، پیشنهادات، شکایات و انتقادات، صدای خود را به مسئولان شرکت برق برسانند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان اظهار داشت: میز طرح همراه با مردم در جهت نزدیک تر کردن ارتباط مردم با مسئولان ایجاد شده تا حداکثر شفافیت در فرایند انجام کارها و اطلاع رسانی خدمات و ارتباط مستمر را با مشترکین و مردم ایجاد نماید.

وی بیان کرد:  طرح همراه با مردم برای الگوبرداری به وزارت نیرو ارائه شده که تا با برنامه ریزی، بتوانیم خط توسعه و تحول و پیشرفت صنعت برق را با مشارکت خود مردم و سرمایه گذاری دولت شاهدباشیم.

جهانشاهی تاکید کرد: با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان فرصت حضوردر این شرکت و طرح مسائل  مردمی را پیدا نمی کنند از طریق این طرح می توان صدای مردم رابه گوش مسئولین صنعت برق رساند.

 وی افزود: از مردم  می خواهیم تا بامشارکت جدی دراین طرح یاریگر توسعه و پیشرفت شبکه  و خدمات رسانی بهتر توزیع برق استان کرمان باشند.

شرکت توزیع برق شمال استان کرمان تامین و ارائه خدمات مشترکان برق هفت شهرستان حوزه شمال کرمان را به عهده دارد و بیش از ۶۳۰ هزار نفر در شمال استان از خدمات این شرکت بهره مند می شوند.

برچسب‌ها کرمان شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان شركت توزيع نيروی برق کرمان شركت توزيع نيروی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امین سالمی رهبر ارکستر نوای آفتاب ضمن بیان این خبر، عنوان کرد: نخستین اجرای ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳، سی و یکم خرداد ماه و با اجرای یک کنسرت موسیقی بدون کلام همراه خواهد شد.

وی درباره علت اجرای کنسرتی بدون حضور خواننده و بی کلام توضیح داد: از سال ۱۳۸۷ که اجرا با ارکستر‌های مختلفی را آغاز کردم همیشه دغدغه‌مان این بود که در کنار خواننده‌ای که همراه ارکستر اجرا می‌کند، توانایی‌های خود ارکستر و اعضا ارکستر نیز دیده شود چرا که عموما توانایی ارکستر‌ها به دلیل حضور یک خواننده تحت الشعاع محبوبیت یا عدم محبوبیت خواننده قرار می‌گیرند و آنطور که باید و شاید گروه ارکستر به چشم نمی‌آیند.

ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۲ در دو مجموعه اجرا با خواننده همراه بود، اما برای سال جدید با مشورت دوستان و همکارانم در ارکستر و موسسه نوای آفتاب مهر تصمیم بر آن شد که کنسرتی بدون کلام با ارکستری ۴۰ نفره داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی ارکستر، قطعات اجرا تنظیم و آماده شده است و تمرینات ارکستر نوای آفتاب از دهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و پس از اخذ مجوز از دفتر موسیقی درباره نحوه بلیت فروشی، سالن اجرای کنسرت و قطعات اجرایی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویر تلخ از کودکی که رودخانه پشترود در کرمان او را به همراه خود می‌برد
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام