Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:16:34 GMT

اولیای دم از خون فرزندشان گذشتند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۵۰۰۲

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رئیس دادگستری اسلام‌آباد غرب اظهار داشت: هدف از این مراسم برگزاری آئین مصالحه و اعلام گذشت است، خداوند در قرآن کریم رسول گرامی اسلام را سرمشق و الگویی نیکو معرفی فرموده‌اند که در طول تمام زندگی و رسالت خود گذشت کرده‌اند تا ما نیز اهل گذشت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق عزیزی ادامه داد:در این راستا شعبه ویژه‌ای در شورای حل اختلاف شهرستان تاسیس شده که با دعوت از بزرگان وریش سفید‌های شهرستان ماموریت‌هایی به این بزرگان محول می‌شود که یکی از این ماموریت‌های خطیر، تلاش در مصالحه در بین خانواده‌های سبزی و جعفری در بخش حسن‌آباد شهرستان بود.

او بیان کرد: خاندان سبزی با تأسی از سیره حضرت رسول با خویشتن‌داری از حق قصاص خود گذشت کردند تا خانواده جعفری نیز داغدار از دست رفتن عزیزشان نباشند و چهار فرزند فرد محکوم به قصاص یتیم و بی‌سرپرست نشود.

انتهای  پیام/ز

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دیوان عدالت اداری قوه قضاییه شورای حل اختلاف قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو

این مرکز زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو به عنوان اولین مرکز مشاوره ازدواج این شهرستان در ساختمانی به مساحت ۲۰۰ متر مربع افتتاح شد.

 فیروزی فرماندار شهرستان اسکو در مراسم افتتاح این مرکز، مشاوره ازدواج را مهمترین راه برای انتخاب صحیح ودرست برای یک زندگی عنوان کرد و گفت: بر اساس اطلاعات و آمار، مراکز مشاوره قبل از ازدواج در کاهش ۵۰ درصد طلاق در جامعه موثر است.

 وی بررسی ویژگی‌های شخصیتی و تقویت مهارت‌های ارتباطی و حل تعارضات و مشکلات و کاهش استرس را از دیگر مزایای مراکز مشاوره ازدواج سازمان ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: این مرکز با هدف تسهیل دسترسی به موضوعات حوزه آموزش و مشاوره ازدواج و خانواده و همچنین آگاهی رسانی به عموم جامعه بویژه جوانان و خانواده و با توجه به بافت جمعیتی جوان سهند در این شهر جدید ایجادشد تا مردم این شهر از خدمات آن بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سبزی‌های بی‌نظیر برای کنترل قند خون
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • فواید باور نکردنی مصرف روزانه پیاز
  • یادی ازشهدای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا
  • فوت‌وفن تهیه دلمه برگ مو / ترکیب سبزی دلمه برگ مو؛ برای نرم و ترد شدن برگ‌های مو چه کنیم؟
  • ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • ۸ نکته مهم برای تهیه یک زیتون پرورده گیلانی اصل + طرز تهیه