Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@02:47:04 GMT

ایجاد گذر هوشمند در تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۵۱۳۶

مدیرعامل سازمان فناوری شهرداری تهران از برگزاری دو مسابقه برای دانشجویان برنامه‌نویسی خبر داد. ناطقان: محمد فرجود صبح امروز در حاشیه اختتامیه گذر هوشمند که در پلازای هفت تیر برگزار شد با اشاره به گسترش فناوری‌های نوین در تهران، گفت: هوشمندسازی در کلان‌شهری به مانند تهران یک الزام است که می‌بایست از این توانایی در راستای حل مشکلات کلان‌شهر تهران استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه به مناسبت هفته تهران هوشمند، گذر هوشمند در تهران ایجاد شده است، گفت: معتقدیم که شهروندان نیز می‌بایست با نوآوری‌های شهر هوشمند آشنا شوند و به همین دلیل این گذر را در پلازای هفت تیر که محل تردد شهروندان است، برپا کردیم تا آن‌ها با جنبه‌های هوشمندسازی آشنا شوند.

وی افزود: کسب و کارهای نوینی بر پایه فناوری و هوشمندسازی ایجاد شده اما تنها چند کسب و کار برای مردم شناخته شده هستند و مابقی این اپلیکیشن‌ها یا کسب و کارهای مجازی کمتر مورد توجه قرار گرفتند که بر همین اساس در این گذر هوشمند از آن‌ها دعوت کردیم تا نسبت به ارائه خدمات‌شان اقدام کنند تا مردم نیز آن‌ها را به خوبی بشناسند.

مدیرعامل سازمان فناوری شهرداری تهران با بیان اینکه برای اولین بار این گذر هوشمند تنها در یک خیابان ایجاد شده، گفت: خوشبختانه استقبال مردم از این گذر بسیار خوب بوده و امیدواریم بتوانیم از این گذرها بیشتر در تهران داشته باشیم تا شهروندان ببینند که در حوزه هوشمندسازی چه اقدامات خوبی صورت گرفته و به تناسب نیازهایشان از این امکانات استفاده کنند.

وی همچنین از برگزاری دو مسابقه نوآورانه خبر داد و گفت: شهرداری تهران دو چالش خود را به مسابقه گذاشت تا با کمک برنامه‌نویسان بتواند این مشکلات را حل کند که در گام اول در رشته هوش مصنوعی مسابقه خوانش پلاک‌های مخدوش را در دانشگاه امیرکبیر برگزار کردیم که ۴۵ تیم با هم رقابت خواهند کرد و در کارخانه نوآوری آزادی نیز ۲۵ تیم در حوزه IT مسابقه برگزار می‌کنند و قطعا از توان افرادی که در این مسابقات حضور داشتند برای رفع مشکلات شهر استفاده خواهد شد. منبع: ایسنا برچسب ها: ایجاد گذر ، هوشمند ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ایجاد گذر هوشمند تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می شود، با اختصاص اتوبوس های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6092994 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • تخصیص تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی برای سازندگان شهر هوشمند
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»