Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@01:50:13 GMT

۱۰ هزار نهال در استان بوشهر کاشته شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۵۴۶۴

۱۰ هزار نهال در استان بوشهر کاشته شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر بیان کرد: طرح کاشت ۱۴ میلیون اصله نهال در سطح کشور امروز آغاز شده است که از این شمار ۱۰ هزار اصله نهال سهم استان بوشهر است.

غلامرضا منتظری بیان کرد:این شمار نهال که بیشتر از گونه کنار است در بیش از ۱۰۰ هکتار کاشته می‌شود و هدف آن ترویج فرهنگ درختکاری و تقویت فضای سبز  استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد: آذرماه  به دلیل شرایط جوی و بارش‌ها بهترین زمان برای کاشت نهال در استان بوشهر است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر یادآور شد: مراقبت و نگهداری از درخت‌های کاشته شده از جمله دغدغه‌های این اداره کل است که در طرح نهضت جنگل‌کاری قرار شده کار مراقبت و آبیاری این گونه‌ها برعهده تشکل‌ها و تعاونی‌ها به صورت پیمانکاری به مدت ۳  تا ۵ سال واگذار شود.

منتظری با بیان اینکه سالانه ۲۵۰ هزار اصله نهال در استان بوشهر تولید می‌شود تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال ۱۱۷ هزار اصله نهال در سطح ۷۷۳ هکتار اراضی این استان کاشته می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین سه شنبه شب در نشست با قائم مقام بانک صنعت و معدن کشور اظهارداشت: یکی از طرحهای اقتصادی خوبی که در استان بوشهر و شهرستان دشتی در دست اجرا است کارخانه آهک اکباتان می باشد که با توجه به اهمیت و جایگاه این طرح می طلبد هر چه زودتر فعال شود.

معاون اقتصادی استانداری بوشهر بر ضرورت تسریع در راه اندازی این کارخانه تاکید کرد و ادامه داد: راه اندازی این کارخانه زمینه اشتغال افراد زیادی فراهم می کند.

باستین اضافه کرد: شهرستان دشتی دارای نرخ بالای بیکاری در سطح استان دارد.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح سالانه ۲۰ میلیون یورو محصولات این کارخانه صادر می شود.

کد خبر 6093647

دیگر خبرها

  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است
  • تجلیل از ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • سالم غذا بخورید تا مدیون نباشید !/مسافرین «ماه» روی زمین کاشته می‌شوند
  • درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • همایش روز ملی خلیج فارس در بوشهر
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر