Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در این استان، از آن بازدید و با خبرنگاران این خبرگزاری دیدار و گفت‌وگو کرد. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، امیر عبدوس در این بازدید با روند فعالیت دفتر خبرگزاری تسنیم در استان سمنان آشنا شده و با خبرنگاران این دفتر دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار با تأکید بر لزوم توجه ویژه رسانه‌ها به موضوع حفاظت محیط‌زیست تصریح کرد: بدون شک باید موضوع محیط‌زیست و حفظ آن برای همه ما اهمیت و اولویت ویژه‌ای داشته باشد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد از دفتر تسنیم بازدید کرداستاندار خراسان شمالی در بازدید از ‌تسنیم: سپاه پاسداران در شهرستان راز و جرگلان بیمارستان می‌سازداستاندار گلستان از دفتر استانی تسنیم در گرگان بازدید کرد + تصاویر

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان با تأکید بر نقش مهم رسانه‌ها در کمک به فرایند مطالبه گری نهادهای دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد مرتبط با محیط‌زیست خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه در ابعاد روشنگری و نظارت بر مطالبات زیست‌محیطی بسیار مؤثر باشند و ازاین‌رو انتظار این است که در استان سمنان نیز همین نقش سازنده از سوی رسانه‌ها ایفا شود.

عبدوس با اشاره به عملکرد سازمان‌های مردم‌نهاد مرتبط با محیط‌زیست در استان سمنان و نیز عملکرد رسانه‌های این استان در این زمینه عنوان کرد: عملکرد سمن‌ها و رسانه‌های استان سمنان در راستای حفظ محیط‌زیست نشان می‌دهد که موضوع محیط‌زیست برای مردم این استان به چه اندازه اهمیت و اولویت دارد.

وی با اشاره به عملکرد خبرگزاری تسنیم استان سمنان در عرصه اطلاع‌رسانی زیست‌محیطی افزود: نگاه خبرگزاری تسنیم در استان سمنان به مقوله محیط‌زیست، نگاهی نقادانه، منصفانه و حرفه‌ای بوده است و باید این روند نه‌تنها حفظ، بلکه تقویت شود.

مدیر خبرگزاری تسنیم در استان سمنان نیز در این دیدار با اشاره به رویکردهای کلان این خبرگزاری در کشور و عرصه بین‌الملل گفت: خبرگزاری تسنیم امروز به تریبونی برای انقلاب اسلامی در دنیا تبدیل شده است.

محمدرضا خزر اضافه کرد: عملکرد مطلوب خبرگزاری تسنیم در سال‌های گذشته تا امروز سبب شده است که اکنون این خبرگزاری مرجعی برای اخبار کشورمان باشد و این مهم مایه مباهات است.

وی با اشاره به رویکرد دفتر خبرگزاری تسنیم در استان سمنان عنوان کرد: دفتر خبرگزاری تسنیم در استان سمنان نیز سعی کرده است در حد توان و بضاعت خود، اولویت‌‌های توسعه استان را در محتوا سازی و جریان سازی رسانه‌ای مدنظر قرار دهد.

مشروح گفت‌وگوی خبرنگاران تسنیم استان سمنان با امیر عبدوس به‌زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/363/ ت

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد خبر داد و گفت: حضور پلنگ در آن منطقه جای نگرانی ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، نقی میرزاکریمی در پی انتشار تصویر پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد گفت: حضور پلنگ در آن محدوده طبیعی است و کوهستان و طبیعت اطراف روستاهای مشهد، کلاک و رودافشان یکی از بهترین زیستگاه‌های این گونه است.

وی اظهار داشت: پلنگ‌ها اغلب شب‌گرد و شب شکار بوده و بسیار پنهان کار و انسان گریزند و خطری مردم را تهدید نمی‌کند و جای نگرانی نیست.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده حیوانات وحشی به خصوص گربه سانان بزرگ جثه به آنها نزدیک نشوند و سریعاً موضوع را بلافاصله از طریق شماره ۰۹۹۲۱۰۰۱۵۴۰ به یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.

کد خبر 747635

دیگر خبرها

  • معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک/ حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • فصل زاد و ولد حیات وحش؛ به محیط زیست آنها نزدیک نشوید
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم/ معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان 
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • مشاهده ۴ رأس مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود + فیلم