Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@21:32:23 GMT

امام جمعه جدید سنندج و بانه منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۵۶۴۶

امام جمعه جدید سنندج و بانه منصوب شدند

ماموستا فایق رستمی به عنوان امام جمعه جدید سنندج و ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه بانه شدند. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در حکمی ماموستا عبدالرحمن خدایی را به‌عنوان امام جمعه شهر مرزی بانه منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمصطفی حسینی‌شاهرودی، معاون فرهنگی و اجتماعی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم گفت: ماموستا خدایی عالم برجسته اهل‌سنت، استاد به تمام معنا و به‌دلیل محبوبیت در منطقه، برای امام جمعه جدید بانه انتخاب و امروز معرفی شدند.

وی افزود: همچنین با حکم آیت‌الله حسینی‌شاهرودی، «ماموستا فایق رستمی» به‌عنوان امام جمعه جدید سنندج معرفی و عهده‌دار این مسئولیت می‌شوند.

امام جمعه بانه دارفانی را وداع گفت تهران| امام جمعه پیشوا: نامزدهای اصلح در تراز گام دوم انقلاب باشندامام جمعه بیرجند: بصیرت مردم طول عمر فتنه‌ها را کوتاه کرده است

به گزارش تسنیم؛ «ماموستا عبدالرحمن خدایی» از عالمان برجسته اهل‌سنت از 10 خردادماه سال 1393 تاکنون، به‌عنوان امام جمعه سنندج خدمتگزار مردم این شهرستان بوده و «ماموستا فایق رستمی» نیز هم‌اکنون نماینده فعلی مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری است.

پیش از این ماموستا عبدالله حیدری امام جمعه بانه بود که 8 آذرماه امسال  بر اثر کهولت سن و بیماری در سن 98 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/481/ ت

R7848/P1336/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است

از صبح امروز فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج در فضای مجازی و کانال محلی های مورد توجه قرار گرفت که در آن نشان می دهد جسد یک مرد در نزدیکی سد افتاده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تایید این خبر، گفت: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

بهتاش خانی آباد افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت فرد آغاز شده و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • ۸ سد کردستان سرریز شد
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • امام جعفر صادق(ع) بر تمام امت اسلامی حق دارند
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید