Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:57:06 GMT

عامل شهادت ۱۳ پلیس به هلاکت رسید

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۶۳۱۶

عامل شهادت ۱۳ پلیس به هلاکت رسید

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان جنوبی، پس از هشت ماه کار اطلاعاتی پلیس کرمان، ۲ تن از اشرار سابقه دار که سال ۸۸ در کویر طبس منطقه دیهوک، ۱۳ پلیس را به شهادت رسانده بودند، در «کویر فهرج» شناسایی شدند و به هلاکت رسیدند.

بنابر این گزارش یکی از این اشرار «ولی‌داد شه بخش» نام دارد که در آن حادثه به فجیع ترین شکل ممکن، ماموران را به شهادت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از دیگر شرارت‌های وی می‌توان به شهادت تعدادی از نیروهای سپاه در منطقه کورین زاهدان، حمل و توزیع مسلحانه مواد مخدر و انجام چندین فقره درگیری مسلحانه دیگر در کویر استان کرمان از سال ۱۳۸۸ تاکنون اشاره کرد.

استان خراسان جنوبی با افغانستان و ۶ استان کشور از جمله کرمان هم مرز است.

برچسب‌ها کرمان خراسان جنوبی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان خراسان جنوبی انتظامی کرمان خراسان جنوبی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري جاعلان مدراک در کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، رئيس پلیس آگاهی استان کرمان از شناسايي و دستگيري باند ۱۷ نفره جعل مدارک تحصیلی و جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان خبر داد.

سرهنگ میرحبیبی گفت: در پي گزارش يک نهاد دولتي مبني بر صدور مدارک تحصیلی به افراد فاقد شرایط و احتمال جعلی بودن مدارک صادره و سوءاستفاده از موقعیت های شغلی، مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقاتی متوجه شدند برخی افراد متقاضی استخدام در شرکت های خصوصی با مراجعه به جاعلین نسبت به تهیه مدارک جعلی دیپلم و مهارت های فنی و حرفه ای اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس در راستای جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطین آن ها را شناسایی و در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان های کرمان، رفسنجان و رودبار دستگیر و از مخفیگاه آنان ۱۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت های فنی و برخی تجهیزات رایانه ای را کشف کنند.

سرهنگ میرحبیبی بيان کرد:متهمان پس از روبه رو شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان داشتند با اخذ مبا لغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان