Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلانتری با بیان اینکه سرمایه گذاران رزمندگان و پیشگامان عرصه اقتصادی هستند، گفت: این رزمندگان باید به سلاح، آذوقه و پشتیبانی لازم برخوردار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۱۴ آذر) در دیداری که مجریان پروژه پتروشیمی دهدشت با وی داشت، گفت: همه مصمم و در تلاش هستیم که مدیریت و اجرای پتروشیمی دهدشت به نحوه مطلوبی پیش رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: این طرح یکی از مهم ترین و بزرگترین پروژه ها در این استان است و مجموعه مدیران استانی و مسئولین شهرستانی وظیفه دارند با تمام توان همکاری و همراهی لازم را در پیشبرد اجرای آن داشته باشند.


 

وی با بیان اینکه سرمایه گذاران رزمندگان و پیشگامان عرصه اقتصادی هستند، گفت: این رزمندگان باید به سلاح، آذوقه و پشتیبانی لازم برخوردار باشند.

 

کلانتری به همکاری و همراهی مسئولین اجرای این پروژه در خصوص به کارگیری نیروهای بومی تاکید کرد و گفت: نیروی لازم به لحاظ تخصصی و با داشتن مهارت کافی در استان داریم و از آنها استفاده شود، مگر در صورتی نیرویی فنی لازم شود که در استان نباشد.

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: این پروژه که سالها در وضعیت رکود بود و اکنون وارد مرحله تازه ای شده و اجرای آن تحرک و شتاب گرفته، باید تمام شرایط برای پیشرفت در اجرا تداوم داشته باشد. 

 

شایان ذکر است در این نشست، مجریان این طرح اقتصادی هم مشکلات و موانع کار را مطرح کردند که استاندار با اعلام آمادگی کامل جهت هرگونه همکاری بر رفع این مشکلات تاکید و برای تصریح در اجرا دستورات لازم را اتخاذ کرد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان انتخابات مجلس خبرگزاری شبستان فعالیت های مسجدی انتخابات استان بوشهر مسجد پتروشیمی دهدشت استاندار کهگیلویه و بویراحمد رکود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق در همایش تجلیل از بهورزان نمونه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به جایگاه بهورزان در سطح جامعه کفت: با شروع به کار بهورزان، کشور در زمینه شاخصه‌های ارتقاء سطح سلامت به مؤلفه‌های چشمگیری رسید و فعالیت‌های تنظیم خانواده نیز به صورت گسترده در کشور انجام شد.

امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی  بهورزان را رکن اصلی شبکه‌های بهداشت و درمان دانست و افزود: همه کارکنان این سیستم با فداکاری، ایثار، صبر و جدیت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای برنامه‌های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از خود گذشتگی نشان می‌دهند که این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: بهورزان از شریف‌ترین طبقه در نظام سلامت کشور هستند که با زحمت فراوان سبب چرخش چرخه‌های سلامت و زندگی می‌شوند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با تقدیر از زحمات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: خدمات خوبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده و باید بدانیم این موهبت بزرگی است که مسئولان خدمت کنند، تا ملت راحتی را احساس کنند، زیرا مسئولین تکیه گاه مردم هستند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ مربی بهورزی که به افتخار بازنشستگی نائل شدند و همچنین بیش از ۵۰ نفر مربیان نمونه شاغل در این حوزه تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد؛ تهاتر نفت با چای و چوب سریلانکا
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد
  • گشتی در اقتصاد ایران | بازگشت ایران و امارات به میز همکاری‌های اقتصادی