Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران از دستگیری اعضای متواری باند اراذل و اوباش در رابطه با نزاع و قتل تابستان سال جاری در پیشوا در یکی از استان‌های غربی کشور خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار کیومرث عزیزی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری جمعی از اراذل و اوباش اظهار داشت: متهمان دستگیر شده مجموعه‌ای از باند اراذل و اوباش در شهرستان پیشوا هستند که در ۲۹ تیرماه سال جاری با رجزخوانی در فضای واقعی و مجازی با برخی هم سن‌ و سال‌های خود با سلاح گرم و سرد مرتکب قتل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از همان ابتدای وقوع حادثه با تلاش همکاران در پلیس آگاهی استان و شهرستان تعدادی از این افراد دستگیر شدند اما ۳ نفر از افراد این باند که جزو نفرات اصلی بودند و به یکی از استان‌های غربی متواری شده بودند با اقدامات خاص پلیسی و تلاش‌های اطلاعاتی همکاران ناجا روز گذشته در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: خواه ناخواه این افراد دارای سوابق متعددی و مرتکب جرائم مختلفی در این حوزه هستند که هم در محل و هم برای پلیس شناخته شده هستند.

سردار عزیزی با اشاره به انجام وظیفه داتی پلیس در این زمینه افزود: ما به عنوان پلیس چیزی که مردم خواهان آن هستند و وظیفه ذاتی خود می‌دادیم را انجام دادیم و اکنون این افراد به دست قانون سپرده می‌شوند بنابراین انتظار ما از دستگاه قضایی این است که مجازات مناسبی را برای این افراد برابر قانون در نظر بگیرند که هم برای آن‌ها تنبیه مناسبی باشد و هم درس عبرت برای کسانی که می‌خواهند در برابر قانون گردن‌کشی داشته باشند.

وی ضمن توصیه به افرادی که می‌خواهند به جرائمی از این دست مرتکب شوند تصریح کرد: تمام افرادی که به نوعی دارای ناهنجاری رفتاری هستند و در برابر قانون تمکین نمی‌کنند و آزار و اذیت برای مردم دارند سرنوشتشان همین است که با دستبند و پابند در برابر میز قاضی قرار خواهند گرفت و بدانند که خط قرمز پلیس برهم خوردن امنیت مردم است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران سپس تأکید بر اقتدار و رعایت خط قرمزهای پلیس گفت: ما هستیم که مردم آسوده و آرامش داشته باشند و حتماً همه کسانی که مثل این افراد دارای ناهنجاری رفتاری باشند و تمکین در برابر قانون نداشته باشند پلیس را مقتدرانه در برابر خودشان خواهند دید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه حادثه پلیس قانون قاضی اخبار حوادث قاتل فراری شهر اوباش پیشوا اخبار تهران عکس فیلم اخبار تهران پسر تهران حوادث تهران دختر ویدیو ها خودکشی اخبار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟

احمد احمدی صدر در این باره گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاکبانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

او افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

منبع: خبرگزاری شهر

tags # شهرداری تهران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی