Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عدالتخواه روز پنجشنبه در نشست یک روزه روسای دادگستری شهرستان ها، بخش ها و دادستان های حوزه قضایی استان همدان خواستار حق گرایی در رسیدگی های قضایی و مقدمات آن شد و افزود: برخی امور نظیر اطاله بی مورد در رسیدگی قضایی و همچنین برخورد نامناسب با مراجعان مورد قبول نیست.

رییس‌کل دادگستری همدان اظهار داشت: مجموعه قضایی این استان هیچگونه خط قرمزی برای مبارزه با فساد در هیچ حوزه ای ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در برخورد با تخلف مدیران و مسئولان ضمن رعایت حریم آبروی افراد، در صورت اثبات اتهام باید با دقت و قاطعیت کامل برخورد شود.

عدالتخواه با تاکید بر ضرورت جمع آوری کامل اطلاعات و گزارش های موثق در زمان برخورد با جرائم و مفاسد افزود: طرح ابتکاری تشکیل ستاد تألیف قلوب در استان به زودی اجرا و در این راستا ۲ کمیته فرعی نیز راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: در همین چارچوب کمیته فرعی معتذرین و مصلحین با هدف اجرای مجازات های ترمیمی، کاهش ورودی پرونده به مراجع قضایی و با محوریت صلح و سازش و کاهش جمعیت کنونی زندان تشکیل شد.

برچسب‌ها دادگستری همدان حقوقی و قضایی مفاسد اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری همدان حقوقی و قضایی مفاسد اقتصادی دادگستری همدان حقوقی و قضایی مفاسد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان

وزیر دادگستری کشورمان پس از دیدار و گفت‌وگو با همتای پاکستانی خود، ۲ سند همکاری در حوزه حقوقی و قضایی را امضا کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، امین حسین رحیمی؛ وزیر دادگستری کشورمان که در معیت حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی؛ رییس جمهور کشورمان به پاکستان سفر کرده است، پس از دیدار و گفت‌وگو با همتای پاکستانی خود، 2 سند همکاری در حوزه حقوقی و قضایی را امضا کرد.

تجارت 10 میلیارد‌ دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها

رحیمی و نذیر تارر وزرای دادگستری جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در حاشیه دیدار و گفت‌وگوی هیئت‌های بلندپایه سیاسی اقتصادی دو کشور، دو سند «معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی و تجاری» و «یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و پاکستان» را در حضور سید ابراهیم رییسی و شهباز شریف رؤسای جمهور ایران و پاکستان امضا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم طرح نور با جدیت
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • زباله‌های فضایی ماهواره ناسا را در آستانه نابودی قرار داد!
  • اجرای سند تحول قضایی در مازندران
  • «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان