Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@12:23:36 GMT

شهادت ۳ بسیجی در ناآرامی‌های اخیر

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۶۶۵۳

شهادت ۳ بسیجی در ناآرامی‌های اخیر

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت که در ناآرامی‌های اخیر سه نفر از نیرو‌های بسیج در کل کشور توسط اشرار و افراد مسلح غیر انقلابی شهید شدند.

سردار محمدحسین سپهر در گفتگو با ایسنا در توضیح حضور و نقش بیگانگان در ناآرامی‌های اخیر گفت: بیگانگان و سرویس‌های امنیتی خارجی و شبکه‌های ضد انقلاب، منافقان، تکفیری‌ها، سلطنت طلبان و جریان‌های معاند با انقلاب اسلامی به صورت سازمان یافته و مسلحانه با حمایت کشور‌های خاص در حوادث و آشوب‌ها حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ما در این باره سرنخ‌ها دستگیری‌ها و اعترافات زیادی داریم.

وی افزود: یقینا در بخشی از این ناآرامی‌ها که تبدیل به رفتار‌های خشونت آمیز شده، مردم و معترضان قانونمدار و اقشار جامعه نبودند. آن‌ها افراد مسلح ضد انقلاب بودند که به وسیله دستگاه‌های امنیتی سپاه و سایر دستگاه‌ها، ناجا و وزارت اطلاعات دستگیر شدند.

سردار سپهر توضیح داد: بخش زیادی از دستگیری‌ها توسط قوه قضائیه پالایش شده، با آن‌ها که مسئله خاصی نداشتند توام با رافت اسلامی برخورد شد و آزاد شدند. بخشی که در دستگاه قضایی حضور دارند هم برای آن‌ها بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد. با آن‌ها نیز بر اساس مستندات و مدارک موجود و قوانین اسلامی برخورد می‌شود.

وی در مورد آمار کشته شدگان و بازداشتی‌ها و مجروحان گفت که حتما دستگاه‌های مسئول به موقع این آمار‌ها را اعلام می‌کنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مورد تعداد شهدای بسیج در این اتفاقات گفت: بسیجیان بدون سلاح و رفتار قهرآمیز جهت پشتیبانی و کمک به نیروی انتظامی آمده بودند تا با نیروی انتظامی در ایجاد آرامش و امنیت همیاری کنند. سه بسیجی در کل کشور توسط اشرار و افراد مسلح غیر انقلابی شهید شدند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شهادت بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیک پاریس زیر سایه ناآرامی های امنیتی

کمتراز ۹۰ روز تا المپیک مانده و گفته میشود که از نظر امنیت دربالاترین جایگاه قرار دارد اما فرانسه در همین روزها درگیره حمله های تروریستی است.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077277 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • حمله افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان؛ هفت نفر به شهادت رسیدند
  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • المپیک پاریس زیر سایه ناآرامی های امنیتی
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی