Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کاغذلو ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان شهید مفتح ورامین در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه عملیات احداث تنها مرکز درمانی این شهرستان با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است و اختصاص اعتبار مورد نیاز می تواند مرکز نیمه‌کاره بیمارستان ورامین را تکمیل کند اظهار داشت: با تکمیل و تجهیز این مرکز نیمه کاره می توانیم به مردم خدمات بیشتری بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاغذلو افزود: تا سال ۱۴۰۴ تعداد تخت های بیمارستان شهید مفتح به ۳۳۹ تختخواب افزایش پیدا می کند و این در صورتی است که عملیات احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی ورامین آغاز شود.

فرماندار ورامین به معضل مرکز بهداشتی کهنه گل ورامین نیز اشاره کرد و بیان داشت: این منطقه نیز از یک مرکز بهداشتی برخوردار است که دو سال قبل برای بازسازی تخریب شده ولی به دلیل کمبود اعتبار، نیمه کاره رها شده است که در صورت تأمین اعتبار از سوی وزارت بهداشت، می توان به سرعت آن را تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.


 

کد خبر 4789570

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری ورامین وزارت بهداشت بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج مجلس شورای اسلامی قزوین هفته بسیج بیرجند شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد صفحه اول روزنامه های استان ها شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی جذب اعتبارات نفتی در استان افزود: هر چه سریع‌تر اسامی طرح‌های نیمه تمام باید برای جذب اعتبار به وزارت نفت ارسال شود.

وی بیان داشت: در راستای تخصیص اعتبارات مصوب دور دوم سفر هیئت دولت دستگاه‌های اجرایی به خصوص دستگاه‌های حوزه عمرانی هماهنگی داشته و هر دستگاه باید یک طرح شفاف ارائه دهد.

روستا تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام از الویت‌های این معاونت است و تخصیص اعتبارات نفت برای این قبیل طرح‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: این اعتبارات به هر سازمانی که بتواند زودتر اقدام کند، اختصاص داده می‌شود به عنوان مثال برای پل سوم بشار ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نفتی در نظر گرفته شد و با دریافت اعتبار در کمتر از ۳۰ روز این اعتبار پرداخت می‌شود.

روستا مهم‌ترین ویژگی اعتبارات نفت را نقد بودن و سرعت پرداخت عنوان کرد و گفت: یکی از طرح‌های اساسی دیگر موجود در استان ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج است که ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن مصوب شد.

کد خبر 6091182

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است