Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید صالح خشوئی رییس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، از اصفهان گفت: امروز در آیین افتتاحیه جشنواره منظومه ستارگان درخشان برگزار شد منظومه ستارگان درخشان عنوان برنامه‌ای است که به همت و پیشنهاد تعدادی از نوجوانان و جوانان شهر اصفهان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خشوئی ادامه داد: پیش بینی شده است که در این جشنواره نوجوان‌های اصفهانی با هر توانایی بتوانند راه ستاره شدن را پیدا کنند. در مرحله اول جشنواره نوجوانان می‌توانند در ۱۳ رشته تعیین شده ثبت نام کنند و در مرحله دوم، آرمان اصلی جشنواره به نوجوانان اعلام می‌شود تا در زمینه توانایی خود با توجه به هدف اصلی جشنواره شروع به فعالیت کنند.

او افزود: همه نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال می‌توانند با مراجعه به سایت www.MANZOOMEISF.ir در جشنواره منظومه ستارگان درخشان ثبت نام و زمینه فعالیت خود را مشخص کنند.

رییس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان بیان کرد: نکته قابل توجه جشنواره منظومه ستارگان درخشان این است که یک تیم ۴۰ نفره از نوجوانان و جوانان تشکیل شده اند و کلیه فعالیت‌های این جشنواره را انجام می‌دهند و همین امر که نوجوانان به کار تیمی و مشارکت رسیده اند بسیار مهم و هدف اصلی جشنواره است.

خشوئی عنوان کرد: آنچه که در سیاست گذاری‌های ما مد نظر قرار گرفته شده درگیر کردن خود کودکان، نوجوانان و جوانان در عرصه‌های مختلف است. شاید بعضا این روند با ایراد و مشکلاتی به همراه باشد، اما ارزش درگیر کردن همه رده‌های سنی با مسائل مختلف بسیار ارزشمندتر است تا ما به عنوان مسئول ورود کنیم و برای آن‌ها تصمیم گیری کنیم.

او ادامه داد: در نهایت جشنواره منظومه ستارگان درخشان نوجوانان متوجه می‌شوندکه در هر زمینه‌ای می‌توانند ستاره باشند و از همه مهم‌تر به این باور می‌رسند که مدافع نوجوانان وطن باشند همانگونه که شهدای ما این هدف را داشتند و برای رسیدن به این هدف جان خود را فدا کردند از طرفی رسیدن به عزت نفس و همکاری در کار‌های تیمی و گروهی از دیگر فواید این جشنواره برای نوجوانان خواهد بود.

رییس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: نکته قابل توجه این است که جشنواره منظومه ستارگان برای استعدادیابی نوجوانان نیست و علت انتخاب ۱۳ رشته برای جشنواره این بوده است که نوجوان به دنبال هویت می‌گردند به همین دلیل در قالب رشته‌های مشخص قرار گرفتند مهارت آموزی را یادگرفته و راه ستاره شدن در زمینه‌های مختلف را کشف کند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان گفت: آزمون گروه علوم تجربی با بیشترین تعداد داوطلب در بین گروه‌های پنج‌گانه در استان اصفهان صبح امروز برگزار شد.
رضاعلی نوروزی با بیان اینکه در نوبت اول کنکور امسال ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی برای رفتن به دانشگاه با هم رقابت کردند، افزود:آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در استان در مدت دو روز در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر در ۲۷ حوزه اصلی استان اصفهان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت:
نوبت دوم آزمون سراسری در روز‌های هفتم و هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • اگر فضا پر از ستاره است پس چرا اینقدر تاریک است؟!
  • اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2