Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکلای مردم رشت در مجلس دهم دلیل رای مجدد مردم این حوزه انتخابیه به آن‌ها و همچنین مواضعشان نسبت به آرایی که در مجلس داده اند سخن می‌گویند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرایند ثبت‌نام از داوطلبان ورود به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با سراسر کشور امروز در رشت وارد روز پنجم شد.

طی دیروز (چهارشنبه) ۱۷ تن از داوطلبین توانستند در رشت ثبت‌نام خود را نهایی کنند که از این بین ۱۴ تن مرد و سه تن دیگر زن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روز نخست ثبت‌نام تاکنون ۴۹ داوطلب حضور در مجلس یازدهم با مراجعه ستاد ثبت‌نام از داوطلبان در فرمانداری رشت و وزارت کشور ثبت‌نامشان نهایی شده است.

از مجموع ثبت‌نام کنندگان در دوره یازدهم مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان رشت ۴۳ تن مرد و ۶ نفر زن هستند.

بهروز فرج بستی، میثم پورصادق، مسعود اسلامی اقدم، مهرداد آتشک، ایمان جمشیدپور، هادی محمدزاده، حجت الله زاهدی توچاهی، هادی محمدزاده، حجت هرمزان، رضا عاشری، رقیه شادمان و محمدصادق حسنی از جمله افرادی هستند که امروز به فرمانداری رشت جهت ثبت‌نام در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مراجعه و با ارائه مدارک نام‌نویسی خود را از سر گرفتند.

سیاه نمایی نکرده‌ام/ آرای من در مجلس منطقی بوده است

حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت در پاسخ به اینکه عملکرد قابل دفاعش برای جلب اعتماد مجدد مردم در حوزه انتخابیه رشت به وی چه بوده، اظهار کرد: بنده سعی کرده ام صادقانه کارکنم و هرچه بوده را به مردم بگویم و هیچ گاه سیاه نمایی نکرده‌ام.

داوطلب اصلاح طلب حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طی چهار سال حضورش در مجلس خودنمایی نکرده، افزود: هر چه در توانم بوده در اختیار خدمت به مردم گذاشته‌ام و اهل کم‌فروشی نبوده و نیستم.

نماینده دوره دهم مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه آیا شده رای در مجلس بدهد و بعد نسبت به آن پشیمان شده باشد، گفت:

اکثر کارهایی که تاکنون از سوی من صورت گرفته منطقی بوده و بر اساس تفکر خاص انجام‌شده و هیچ گاه از تصمیماتی که گرفته ام پشیمان نیستم.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، محمدصادق حسنی جوریابی و جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی سه نماینده مردم رشت در مجلس دهم هستند.

این خبر بروز رسانی می شود...

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی رشت اعتماد مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: مناظره‌های ضبط شده از دو نامزد حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، هر روز ساعت ۶ صبح و ۲۲ از رادیوی خراسان جنوبی و ۸ صبح و ۱۹ از سیمای خاوران پخش می‌شود.
دور سوم مناظرات هم قرار است دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از رادیو و سیمای خاوران پخش شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • راند دوم
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف