Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم احمدی لاشکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : این طرح یک تکلیف قانونی بوده و باید هم اجرایی می شد ولی بنا به دلایلی روند اجرای ان مسکوت مانده بود.

وی با بیان اینکه افزایش یکباره قیمت بنزین باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده ، افزود:  طبیعتا اجرای این طرح و افزایش تدریجی بنزین تا حدودی برای مردم قابل تحمل بود ضمن آنکه به طور دقیق میزان سوخت مورد نیاز و مصرفی نیز در کشور مشخص می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، گفت : امروز گزارش ها و بررسی ها نشان می دهد که پس از اجرای این طرح ملی ، قیمت برخی از اجناس مورد نیاز مردم افزایش یافته است در حالی که قرار نبود پس از اجرای این طرح چنین تغییراتی صورت گیرد و ادامه این رویه مشکلات مردم را مضاعف خواهد کرد.

احمدی لاشکی تاکید کرد : برای جلوگیری از روند افزایشی قیمت کالاها در بازار باید کنترل و نظارت بیش از پیش صورت گیرد تا مردم دچار مشکل نشوند.

نماینده مردم شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناآرامی های اخیر ناشی از افزایش قیمت بنزین در کشور ، گفت : اگرچه عده ای با هدف اعتراض به گرانی بنزین و فرار از مشکلات ناشی از آن در چند روز اخیر به کف خیابان ها رفتند و به نظرم خواسته ای به حقی داشتند ولی در میان آن ها برخی بودند که دنبال اهدافی دیگری و آن هم براندازی این نظام بودند و دست به اغتشاش زدند.

وی افزود : درصورتی اگر تدبیر و درایت رهبری فرزانه نبود ، حجم خسارت های ناشی از این اتفاق تلخ در کشور چند برابر بیشتر می شد و نکته مهم تر آنکه اگر با سخنرانی معظم له در روز بیست و پنجم آبان ماه از طریق رسانه ملی در حقیقت حجت را بر مردم تمام کرد که چنین تصمیمی از سوی سران سه قوا بوده است و رهبری نیز موافق اجرای چنین طرحی بوده منوط برآنکه فشاری از لحاظ اقتصادی مردم متحمل نشوند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: امروز در پی این اتفاقات تلخ  دیده شده بسیاری از شبکه های بیگانه با ترفندهای متعدد در صدد فرافکنی و غبار آلود کردن فضای جامعه هستند و سعی دارند از این اتفاقی که رخ داده مردم را مایوس کنند تابتوانند زمینه مشارکت مردم در صحنه های سیاسی بویژه  انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی را کاهش دهند.

احمدی لاشکی تاکید کرد در این شرایط حساس باید زمینه مشارکت مردم برای حضور در این رویداد سیاسی و همایش ملی  تقویت کرد و  اجازه نداد دشمن از این فضای پیش آمده سوء استفاده ای کند.  

وی در ادامه به ارائه گزارشی از پیگیری های انجام داده و به بار نشسته با همکاری دولت در حوزه انتخابیه اش پرداخت و گفت که طی هفت سال گذشته تاکنون اقدامات خوبی در حوزه زیرساختی در شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت انجام گرفته که مهم ترین آن می توان به روکش آسفالت بیشتر راه های روستایی ، گازرسانی ، توسعه و تجهیز فرودگاه نوشهر، بهره برداری از ورزشگاه شهدای نوشهر ، افتتاح فاز نخست نیروگاه ۴۶۰ مگاواتی،  اجرای طرح ملی آبرسانی به شهرهای نوشهر، چالوس ، مرزن آباد و هچیرود و ۱۲۹ روستا و پارچه آبادی ، ساخت ساختمان اداری آموزش و پرورش اشاره کرد.    

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی چالوس قاسم احمدی لاشکی خبرنگاران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی چالوس خبرنگاران مجلس شورای اسلامی چالوس خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید باقری معاون شهردار تهران بیان کرد: سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد. مطرح کردن این موضوع که شهرداری نظارت گریز است با این سامانه نقض می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۲ هزار مکاتبه با شهرداری انجام شده؛ تلاش ما این است که مشی پیگیری تذکرات را دنبال کنیم. این حجم از نظارت‌ها و بازدید از سطح مناطق و برگزاری جلسات کمیسیون‌ها نشان‌دهنده تعامل سازنده شهرداری برای نظارت شوراست و سعی ما اثرگذاری پاسخ‌ها است.

معاون شهردار تهران گفت: میزان پاسخ به مکاتبات بسیار بالاست. این سامانه مشخص می‌کند که اجرای کدام مصوبات و کدام مکاتبات عقب افتاده است. در پاسخ و پیگیری تذکرات ما جدی هستیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد، جلسات پیرامون آن برگزار می‌شود و ما بی‌تفاوت نیستیم.

کد خبر 6097084

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین!
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • هدر رفت ۲۵ میلیون دلاری بنزین در سال
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد