Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:44:14 GMT

شهدای هسته‌ای، موجب عزت و عظمت ایران اسلامی شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۷۶۹۹

شهدای هسته‌ای، موجب عزت و عظمت ایران اسلامی شدند

سردار مجید ارجمندفر، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: شهدا، خدایی بودند و قدم به قدم مسیر عشق را طی کردند و با نثار خون و جان خود، درس و هشدار بزرگی به دشمنان دین و قرآن دادند.

وی با بیان اینکه شهدای هسته‌ای ازجمله شهید شهریاری، تحولی شگرف در علم هسته‌ای ایجاد کردند، اظهار داشت: امروز دشمنان یقین دارند که نمی‌توانند در مقابل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بایستند چراکه این کشور، قوی، مقاوم و استوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ارجمندفر به دشمنی های آمریکا با ایران، اشاره کرد و با بیان اینکه دشمنان ما به سرکردگی آمریکا در اوج ذلت و خواری قرار دارند، افزود: امروز دولت آمریکا، خوار و ذلیل شده است و بسیاری از کشورهای جهان نسبت به آنان بی اعتماد شده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز بر شهدا می بالیم که با عزت هرچه تمام در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کردند و سربلند بیرون آمدند و در رسیدن به اهداف متعالی، مرعوب آنان نشدند.

سردار ارجمندفر با اشاره به اینکه شهدا گل های معطری بودند که خون و جانشان را نثار کردند و در همه حال ناظر بر اعمال ما هستند، افزود: آمریکا و انگلیس که قبل از انقلاب، کشور را در تصرف خود داشتند پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بیرون رانده شدند و در دوران دفاع مقدس نیز اجازه ندادیم وجبی از خاک ایران اسلامی از کشور جدا شده و به دست دشمنان بیفتد.

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه گفت: در دوران دفاع مقدس بالغ بر ۲۰۰ هزار شهید و ۵۰۰ هزار جانباز، تقدیم شد که این برای ما یک ارزش است و این ایثارگری‌ها، موجب شده است تا در مقابل توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان، مقابله کنیم.

سردار ارجمندفر از شهید شهریاری به عنوان یک فرزند صالح یاد کرد و افزود: شهید شهریاری، خدایش را شناخت و عاشق خدا شد و جهادی درس خواند و به استادی کامل در علم هسته‌ای رسید و دانشجویانی چون خود و در تراز انقلاب اسلامی تربیت کرد.

وی به زندگی ساده شهید شهریاری، اشاره کرد و اظهار داشت: عزت و عظمت جهان اسلام و مستضعفین در شکوفایی این علم خدادادی (علم هسته‌ای) است و اما دشمنان مسلمانان، می خواستند جهان اسلام را به ذلت بکشانند و دستیابی ایران به دانش هسته‌ای را تحمل نکرده و نمی کنند.

نهمین یادواره استاد شهید دکتر مجید شهریاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، استاندار زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، اعضای بسیج اساتید، شماری از مسوؤلان و همچنین خانواده شهید شهریاری در محل دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، برگزار شد. 

برچسب‌ها شهدا انرژی هسته ای زنجان همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا انرژی هسته ای زنجان همایش شهدا انرژی هسته ای زنجان همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام ماموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

کد خبر 6088671 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی