Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:23:30 GMT

رکوردشکنی پرتره «ملکه الیزابت اول»

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۸۰۶۰

رکوردشکنی پرتره «ملکه الیزابت اول»

یک تابلو نقاشی نادر از ملکه «الیزابت اول» در بخش فروش تابلوهای نقاشی قدیمی حراجی بونهامس به قیمت ۳۳۷,۵۶۳ پوند فروخته شد.

به گزارش ایسنا، این تابلو نقاشی که برای مدت‌ها رونمایی نشده بود و پرتره‌ای از «ملکه الیزابت اول» را به تصویر می‌کشد در سال ۱۵۶۲ خلق شده است. این اثر توسط یک مجموعه‌دار کالیفرنیایی به حراجی ارائه شده بود و حراجی بونهامس قیمت ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار پوند را به عنوان ارزش تخمینی آن تعیین کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درمجموع حدود ۷۰ اثر با ارزش کلی ۲,۱۱۵,۳۷۵ پوند در بخش فروش  تابلوهای نقاشی قدیمی حراجی بونهامس فروخته شد، اما  پرتره «ملکه الیزابت اول» رکورد گران‌ترین اثر این رویداد را به خود اختصاص داد.

«اندرو مک‌کنزی» - مدیر دپارتمان آثار قدیمی حراجی بونهامس - می‌گوید: «بررسی‌های دقیق نشان می‌دهد این تابلو نقاشی از نخستین تابلوهایی است که از چهره ملکه الیزابت اول نقاشی شده است. این تابلو توجه بسیاری را، از مجموعه‌داران خصوصی گرفته تا بازدیدکنندگانی که فرصت این را داشتند که یکی از نادرترین پرتره‌های ملکه الیزابت اول را ببینند، به خود جلب کرده بود.»

این تابلو نقاشی در سال ۱۵۶۲ یعنی چهار سال پس از به تخت نشستن «ملکه الیزبت اول» در پی درگذشت خواهر نانتی‌اش، خلق شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تابلو نقاشی حراجي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی آخرین بازمانده؛ متس هوملس در 35 سالگی آقایی می‌کند

متس هوملس در 35 سالگی راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد.

طرفداری | دو کلین‌شیت و یک گل زده مقابل ستاره‌های گرانقیمت فوتبال، هوملس چه عملکرد بهتری می‌توانست داشته باشد؟

دورتموند با دو پیروزی 1-0 مقابل پاری سن ژرمن، 11 سال پس از فینال ومبلی 2013 دوباره به این ورزشگاه بر می‌گردد. زنبورها در حالی بلیت فینال را به ارمغان آوردند که متس هوملس نقش بسیار مهمی در این دستاورد بزرگ ایفا کرد. به نقل از اوپتا، هوملس با 35 سال و 143 روز مسن‌ترین گلزن فوتبال آلمان در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود. او همچنین پس از رایان گیگز (37 سال و 148 روز) و ادین ژیکو (37 سال و 57 روز) سومین بازیکن باتجربه‌ای است که در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی می‌کند. 11 سال پس از آخرین بازی دورتموند در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان، هوملس در کنار مارکو رویس تنها بازمانده آن تیم است. مدافع آلمانی در 35 سالگی دوباره به عنوان فینالیست بزرگ‌ترین رقابت اروپایی در ومبلی قدم خواهد گذاشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • حراج توپ طلای دزدی مارادونا 
  • رکوردشکنی آخرین بازمانده؛ متس هوملس در 35 سالگی آقایی می‌کند
  • توپ طلای مسروقه مارادونا به حراج گذاشته می‌شود
  • توپ طلای مسروقه مارادونا در حراجی پاریس!
  • توپ طلای دزدیده شده مارادونا در حراج!
  • جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین
  • ملکه اردن آمریکا را محکوم کرد/ زندگی ما بی‌ارزش است/ غزه نمونه‌ای از فروپاشی استانداردهای جهانی است
  • (ویدئو) خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین
  • نمی‌توانم نسبت به ظلم و نسل‌کشی در غزه بی‌تفاوت باشم
  • آموختن اتول‌رانی زیر تابلو پرستو | مسئول آموزش رانندگان یک افسر روسی بود