Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان زندان ها در دومین روز حضور در استان اصفهان از کانون اصلاح و تربیت و ندامتگاه زنان اصفهان بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، در این بازدید جهانگیر با حضور در بخش های مختلف این دو مرکز با تعداد زیادی از مددجویان گفتگو و برای حل مشکلات قضایی و خانوادگی آنان دستورات لازم را صادر کرد.

جهانگیر با تاکید بر رعایت حقوق زندانیان و انجام اقدامات مددکاری برای حل مشکلات آنها گفت: تمامی زندانیان در زندان های ایران از حقوق مساوی برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توجه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص کاهش جمعیت کیفری زندان ها را مهمترین اولویت دستگاه قضایی در امور زندان‌ها عنوان کرد و گفت: تاکیدات ریاست محترم قوه قضایی بر محور کاهش استفاده از مجازات حبس و کاهش جمعیت کیفری زندان ها است.

رئیس سازمان زندان ها در این بازدید از بخش‌های مختلف این دو مرکز از جمله بخش های آموزشی، فرهنگی، خدماتی، کارگاهی، درمانی، ورزشی و خوابگاه ها بازدید کرد.

جهانگیر در بخشی از این بازدید با حضور در مهدکودک و سالن مادران ضمن رسیدگی به درخواست های آنان هدایایی به کودکان همراه مادران اهدا کرد.

در این بازدید جمعی از مدیران و مسئولان استانی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بنابر اعلام بهزیستی استان تهران با ترمیمی که در دستورالعمل فرزندخواندگی انجام شد، برخی شیرخوارگاه‌ها به علت ایجاد صف فرزندخواندگی جمع‌آوری و بچه‌ها به خانواده‌ها سپرده شده‌اند.

خزعلی افزود: در سال نخست دولت بسیاری در شهر‌های مختلف از این موضوع ناراحت بودند که در نوبت هستند، اما به آنان فرزندی سپرده نمی‌شود و این انتظار دو تا سه سال طول می‌کشید.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در موضوع رویکرد زیست عفیفانه در جامعه هم گفت: برنامه‌های آموزشی، اردویی و کارگاه‌هایی در ۵ استان در مقوله سبک زیست عفیفانه برگزار شده و در ۱۰ استان دیگر نیز اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • کاهش حجم پرونده‌های قضایی با اصلاح قوانین
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته