Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@05:55:57 GMT

فسخ قرارداد ویلموتس با کمترین هزینه انجام می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۸۹۰۱

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: فسخ قرارداد ویلموتس با تیم ملی با کمترین هزینه انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امیرمهدی علوی در گفت و گو با شبکه خبر در مورد مفاد قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال اظهار داشت: افشای قرار داد ممکن نیست. فدراسیون هم نمی تواند مدام برخی موارد را تایید و تکذیب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به توانایی های ویلموتس گفت:  برخی ویلموتس را زیر سوال می برند در حالیکه او نوزدهمین مربی جهان شناخته شده و نسل نویی در فوتبال بلژیک به وجود آورد. ویلموتس گزینه خوبی بود. گاهی برخی مربیان موفق نمی شوند. هکتور کوپر در سال 2000 والنسیا را به اوج رساند اما این مربی در ازبکستان ناکام بود و از تیم ملی این کشور اخراج شد. بر سر مارچلو لیپی چه آمد؟ او هم اخراج شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد ضرر هنگفت بابت فسخ قرارداد ویملوتس عنوان کرد: ظرف 48 ساعت آینده در مورد این مسایل اطلاع رسانی خواهد شد.با توجه به قراردادی که وجود دارد فسخ قرارداد این مربی با کمترین هزینه انجام می شود. تیم ملی 4 بازی مهم دارد که این مسیر با بهترین تصمیم و کیفیت طی خواهد شد و همه رسانه ها از جمله رسانه ملی در کنار تیم ملی خواهند بود تا بهار تیم ملی فرا برسد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان

سابرینا ویتمن در فوتبال آلمان تاريخ ساز شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه اینگولشتات که در لیگ دسته ۳ فوتبال آلمان حضور دارد پس از اخراج مایکل کلنر، سابرینا ویتمن را تا پایان فصل به عنوان سرمربی این باشگاه معرفی کرد تا او بدل به نخستین سرمربی زن تاریخ فوتبال حرفه‌ای آلمان بشود.

 این در حالی است که از ماه نوامبر گذشته، ماری لوئیز اتا به عنوان مربی و دستیار در یونیون‌برلین شروع به کار کرده بود تا بدل به نخستین مربی زن در بوندس‌لیگا شود اما ویتمن، حالا هدایت یک باشگاه را به تنهایی در اختیار دارد.

دیگر خبرها

  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • این مربی می‌تواند در سیتی جانشین پپ شود
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید