Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی گفت: فرهنگیان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان رسالت خطیری برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  طاهر رحیمی بعد از ظهر امروز در جلسه طرح اعتلای بسیج فرهنگیان شهرستان گرمی اظهار کرد: در طی سال‌های اخیر دشمنان ایران اسلامی با تهاجم فرهنگی به‌دنبال ایجاد آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه هستند که در این تهاجم فرهنگی تمرکز آنان بیشتر بر روی نسل جوان به‌خصوص دانش آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش خطیر فرهنگیان در اعتلای فرهنگی جامعه گفت: فرهنگیان در مقابله و خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان در عرصه تهاجم فرهنگی رسالت خطیری بر عهده دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی افزود: اگر تربیت دانش آموزان توسط معلمی صورت گیرد که در مسیر تقوا قرار دارد نخبگان و بزرگانی چون آیت الله استاد شهید مرتضی مطهری تربیت می‌کند که نامشان برای همیشه در تاریخ پر افتخار این مرز و بوم ماندگار خواهد بود.

رئیس دادگستری شهرستان گرمی در ادامه اظهار کرد: غفلت از آسیب‌های اجتماعی ضربه‌ جبران ناپذیری به جامعه وارد می‌کند و امروز طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی، بی‌بند و باری و خشونت در جامعه  از جمله آسیب‌های اجتماعی هستند که در  کنترل این آسیب‌ها تدابیر جدی نخبگان، مدیران و کارشناسان مهم است.

 مهدی عالی زاده  با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی قابل پیشگیری هستند، گفت: بررسی و ریشه‌یابی موضوع آسیب‌های اجتماعی به‌عنوان یک اولویت مهم در دستور کار  نهادهای متولی قرار گرفته که در همین راستا در حوزه جوانان و نوجوانان  توسعه فعالیت‌های ورزشی،  ارتقای سلامت روانی،  توانمندکردن آنان از طریق آموزش مهارت‌های اجتماعی و خودمراقبتی و افزایش آگاهی در زمینه آسیب‌های اجتماعی ضروری است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان گرمی  نیز عنوان کرد: به منظور برخورداری از شبکه توانمند فرهنگیان برای پاسخگویی به نیازهای تربیتی دانش آموزان طرح اعتلای بسیج فرهنگیان در حال اجرا است.

وی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن را از اهداف اصلی اجرای طرح اعتلای بسیج فرهنگیان دانست و گفت: توانمندسازی فرهنگیان و  اجرای طرح‌های مبتنی بر مشاوره تربیتی و علمی می‌تواند در راستای پاسخگویی به دغدغه‌های موجود فرهنگی موثر واقع شود.

انتهای پیام/3463/122

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل دانش آموزان طرح اعتلا آسیب های اجتماعی تهاجم فرهنگی فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه معلمان بر گردن همه ما و آحاد جامعه حق دارند، گفت: اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در نطق پیش از دستور صدوسی‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: معلمان بر گردن همه ما و آحاد جامعه حق دارند و امیدواریم بتوانیم قدردان زحمات و تلاش‌های آن‌ها باشیم، چراکه اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر معلمان می‌گذرد.

وی با تسلیت شهادت امام صادق (ع) افزود: این امام همام فرمودند «در برابر کسی که از او دانش، می‌آموزید فروتن باشید» بنابراین امیدواریم بتوانیم به همه فرمایش‌های ائمه اطهار از جمله این حدیث مهم عامل باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران نقش ویژه‌ای در اعتلای اقتصاد و تولید کشور دارند و رهبر معظم انقلاب نیز با تاکید بر همین موضوع سال را نام‌گذاری کرده‌اند که امیدواریم با دست توانای کارگران عزیز، روز به روز شاهد شکوفایی اقتصادی باشیم.

وی با اشاره به تقدیر از معلمان و اساتید برتر در صحن علنی شورا بیان کرد: امروز به نمایندگی از جمع کثیری از معلمان پرتلاش و زحمتکش از تعدادی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت و چند معلم فداکار تجلیل صورت گرفت.

کد خبر 750715

دیگر خبرها

  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • لزوم کاهش آسیب‌های اجتماعی برای رسیدن انسان به جایگاه خلیفة‌اللهی
  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد