Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیداحسن علوی نماینده شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران و علی‌محمد مرادی نماینده قروه و دهگلان برای نامزدی در انتخابات مجلس یازدهم ‌نام‌نویسی کردند. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، پنجمین روز از ثبت‌نام کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس همزمان با سراسر کشور در محل فرمانداری‌های «سنندج، قروه، بیجار، سقز و مریوان» در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از صبح امروز تاکنون 8 نفر برای حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران ثبت‌نام کرده که دو نفر از آنان زن هستند؛ از میان این افراد «شهرام رحیمی با مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس بیکار؛ بهنام حیدری کارمند دانشگاه فرهنگیان؛ کاظم غلامی کارمند؛ دلنیا فیضی فوق‌لیسانس؛ غزال بزح کارمند و کارشناس ارشد حسابرسی؛ هژیر علوی عضو شورای سابق شهر دیواندره و کارشناس ارشد تاریخ؛ عبدالسلام کریمی فرماندار سابق شهرستان دیواندره با مدرک تحصیلی دکترای ادبیات عرب و سیداحسن علوی نماینده فعلی سنندج، دیواندره و کامیاران به چشم می‌خورد.

فرماندار شهرستان سنندج به خبرنگار تسنیم گفته است که در روزهای پایانی ثبت‌نام از داوطلبان، احتمال افزایش حضور کاندیداها را داشته اما هیچ مشکلی در روند ثبت‌نام و انجام امورات نداریم.

ابراهیم زارعی افزود: تاکنون ثبت‌نام 47 نفر برای حوزه انتخابیه «سنندج، دیواندره و کامیاران» قطعی شده که 4 نفر آنان از طریق وزارت کشور کارهای خود را پیگیری کرده‌اند.

انتخابات 98ـ کردستان| اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس انتخاب شدندانتخابات 98- کردستان| برگزاری انتخابات الکترونیکی هنوز نهایی نشده استمدیرکل اطلاعات کردستان: زمینه «مشارکت، سلامت و ‌امنیت» انتخابات کردستان فراهم است

وی گفت: سامانه ثبت‌نام از داوطلبان با 16 وزارتخانه و سازمان‌های مختلف ارتباط داشته و بلافاصله پاسخ استعلامات داده می‌شود و در نهایت شورای نگهبان تأیید می‌کند.

زراعی خاطرنشان کرد: امروز با دعوت از معتمدین، اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت اجرایی برای حوزه انتخابیه شهرستان سنندج انتخاب می‌شوند.

گزارش خبرنگاران تسنیم در استان‌های مختلف نیز حاکی از آن است که در پنجمین روز از ثبت‌نام کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس «علی‌محمد مرادی» برای حوزه انتخابیه قروه و دهگلان؛ «محمد علی مقنیان، مالک علی رضایی، اسماعیل فتاحی، محسن بسطامی، قدرت‌الله مریوانی، حمید داودپور، سید عباس ابراهیمی، سید محمدرضا محمودپناهی، محمد جعفر فرمانی، برای حوزه انتخابیه بیجار» شرکت کرده‌اند.

همچنین «سلام ویسی کارشناس مسئول سازمان‌های بین‌الملل وزارت کشور، ارکان درستکار وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کارشناس ارشد حقوق خصوصی و منصور لهونیان مدیرکل سابق استاندارد کردستان برای حوزه انتخابیه شهرستان مریوان و سروآباد ثبت‌نام کرده‌اند.

گفتنی است؛ استان کردستان دارای 5 حوزه انتخابیه و 6 کرسی نمایندگی در خانه ملت است به طوری‌که شهرستان‌های «سنندج، دیواندره کامیاران» دارای دو نماینده، «سقز و بانه»، «مریوان و سروآباد»، «قروه و دهگلان» و «بیجار» هر کدام یک نماینده دارند.

انتهای پیام/484/ ع

R7848/P1494/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود

احمد وحیدی در حاشیه سفر یک روزه خود به مشهد گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه سراسر کشور آماده شده است.
وزیر کشور گفت: با برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۴۵ نماینده دیگر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۸۹۰ واحد تولیدی راکد در این استان شناسایی شد که در حال حاضر ۳۰۸ واحد تولیدی از این تعداد احیا شده و ۳۵ واحد در شرف احیا هستند.

همچنین افزون بر ۵۰۰ واحد اقتصادی نیز غیر قابل احیا در استان خراسان رضوی اعلام شده اند که باید وضعیت آنان تعیین تکلیف گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند