Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@03:45:32 GMT

گل زود هنگام نورافکن سپاهان را فاتح نیمه نخست کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۹۱۶۸

گل زود هنگام نورافکن سپاهان را فاتح نیمه نخست کرد

نیمه نخست دیدار تیم‌های نساجی و سپاهان با پیروزی شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۶ تیم‌های نساجی مازندران و سپاهان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

در نیمه نخست این دیدار سپاهان به لطف گل دقیقه دو امید نورافکن که روی فرار و پاس عرضی میرزایی به دست آمد با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و برنده به رختکن رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گل زود هنگام باعث شد نساجی در طول نیمه نخست بیشتر از مهمان خود صاحب توپ و میدان باشد اما نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند.

این بازی در حالی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود که ورزشگاه تقریباً تکمیل شده است و حدود ۱۲ هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند که حدود ۱۰۰ نفر آنها طرفدار سپاهان هستند.

در نیمه نخست نساجی یک تعویض اجباری به دلیل مصدومیت داشت و آن حضور مجتبی ممشلی به جای رضا علیاری در دقیقه ۴۰ بود. قضاوت این دیدار بر عهده محمدرضا اکبریان است.

کد خبر 399701

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت وشوکاران سپاهان در چین

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام جهانی ووشو ۲۰۲۴ با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ یین در کشور چین آغاز شد و ملی پوشان کشورمان برابر حریف خود قرار گرفتند.

در مسابقات روز نخست  شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم و صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم ساندا و زهرا کیانی در فرم چانگ چوان تالو به مدال طلا رسیدند.

سهیلا منصوریان نیز در وزن ۶۰- کیلوگرم ساندا به مدال نقره دست یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!