Web Analytics Made Easy - Statcounter

▫بیگانگان و سرویس‌های امنیتی خارجی و شبکه‌های ضد انقلاب، منافقان، تکفیری‌ها، سلطنت طلبان و جریان‌های معاند با انقلاب اسلامی به صورت سازمان یافته و مسلحانه با حمایت کشورهای خاص در حوادث و آشوب‌ها حضور داشتند.

سردار سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت که در ناآرامی‌های اخیر سه نفر از نیروهای بسیج در کل کشور توسط اشرار و افراد مسلح غیر انقلابی شهید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدحسین سپهر در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح حضور و نقش بیگانگان در ناآرامی‌های اخیر گفت: بیگانگان و سرویس‌های امنیتی خارجی و شبکه‌های ضد انقلاب، منافقان، تکفیری‌ها، سلطنت طلبان و جریان‌های معاند با انقلاب اسلامی به صورت سازمان یافته و مسلحانه با حمایت کشورهای خاص در حوادث و آشوب‌ها حضور داشتند. ما در این باره سرنخ‌ها دستگیری‌ها و اعترافات زیادی داریم.

وی افزود: یقینا در بخشی از این ناآرامی‌ها که تبدیل به رفتارهای خشونت آمیز شده، مردم و معترضان قانونمدار و اقشار جامعه نبودند. آنها افراد مسلح ضد انقلاب بودند که به وسیله دستگاه‌های امنیتی سپاه و سایر دستگاه‌ها، ناجا و وزارت اطلاعات دستگیر شدند.

سردار سپهر توضیح داد: بخش زیادی از دستگیری‌ها توسط قوه قضائیه پالایش شده، با آنها که مسئله خاصی نداشتند توام با رافت اسلامی برخورد شد و آزاد شدند. بخشی که در دستگاه قضایی حضور دارند هم برای آنها بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد. با آنها نیز بر اساس مستندات و مدارک موجود و قوانین اسلامی برخورد می‌شود.

وی در مورد آمار کشته شدگان و بازداشتی‌ها و مجروحان گفت که حتما دستگاه‌های مسئول به موقع این آمارها را اعلام می‌کنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مورد تعداد شهدای بسیج در این اتفاقات گفت: بسیجیان بدون سلاح و رفتار قهرآمیز جهت پشتیبانی و کمک به نیروی انتظامی آمده بودند تا با نیروی انتظامی در ایجاد آرامش و امنیت همیاری کنند. سه بسیجی در کل کشور توسط اشرار و افراد مسلح غیر انقلابی شهید شدند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سایت رهبری، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902386

دیگر خبرها

  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • موضع تازه و متفاوت یک روزنامه درباره گشت ارشاد
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید
  • روزنامه اصولگرا: دختری که از ترس پلیس و به اجبار حجاب می زند، در اولین فرصت، کشف حجاب می کند
  • روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند