Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@09:25:50 GMT

هیات اجرایی انتخابات مجلس در ایرانشهر انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۹۵۸۶

هیات اجرایی انتخابات مجلس در ایرانشهر انتخاب شدند

ابوذر کوثری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس قوانین اجرایی انتخابات، همزمان با شروع نام نویسی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به انتخاب هیات اجرایی این شهرستان نیز اقدام شد.

وی با اشاره به پالایش حدود ۵۰ درصدی لیست اعضا معتمدان دوره‌های قبلی انتخابات افزود: هیات معتمدان هر شهرستان باید انعکاسی از بافت جمعیتی، فکری، عقیدتی و در منطق قومی و مذهبی بازتاب اقوام و مذاهب آن شهرستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ایرانشهر اضافه کرد: با بررسی و ارزیابی دقیق در یک فرآیند یک ماهه ۳۰ نفر از معتمدان و چهره‌های شناخته شده شیعه و سنی از میان اقشار مختلف ساکن شهرستان ایرانشهر و با در نظر گرفتن قومیت‌های ساکن در محدوده حوزه انتخابیه شامل ایرانشهری( دامنی و ابتری) ، خراسانی، کرمانی، سربازی، آشاری، دلگانی، بزمانی و لاشاری معرفی که در نهایت ۱۳ نفر به عنوان عضو هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: پس از حصول اکثریت قانونی حداقل ۳۰ نفر، هشت نفر به عنوان معتمدان اصلی و پنج نفر معتمدان علی‌البدل عضو هیات اجرایی انتخاب شدند.

کوثری خاطرنشان کرد: انتخاب هیات های اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به گونه ای انجام شده که این اشخاص امین و نماینده واقعی مردم در این منطقه باشند و با مردم و مردم با معتمدان بیگانه نباشند.

وی اظهار داشت: حوزه انتخابیه ایرانشهر بسترهای لازم اجتماعی و زیرساختی را برای برگزاری انتخابات سالم، با نشاط، رقابتی و بدون دغدغه و حاشیه فراهم شده است.

پس از رای گیری نهایی از بین معتمدان به ترتیب «حمل کلکلی، خلیل سلامی، نوراحمد درخوش، علیرضا فرخ نیا، درمحمد لشکرزهی، علی انصاری، ابراهیم نرماشیری و شیردل انوری به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات مجلس در این شهرستان تعیین شدند.

همچنین رحمت دامنی، محمد اربابی، شکیب خبیره، محمدصدیق پردال و فرید پندار به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایرانشهر انتخاب شدند.

برچسب‌ها هیات سیستان و بلوچستان فرمانداری ایرانشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هیات سیستان و بلوچستان فرمانداری ایرانشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایرانشهر هیات سیستان و بلوچستان فرمانداری ایرانشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت

تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عصر امروز سه شنبه، دومین جلسه هیات موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

چه‌کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟

در این جلسه، مدعوین به ارائه نقطه نظرات خود درباره موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیات 9 نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرامنامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبین جریان انقلاب پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس برنامه ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به 100 نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت