Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر خانه مطبوعات کردستان با اشاره به مساعد نبودن وضعیت دستمزد و درآمد ناچیزخبرنگارن گفت: در این راستا از مسئولان کشوری و استانی درخواست داریم که نسبت به تخصیص سهمیه بنزین برای خبرنگاران و عکاسان اقدام کنند.

سیدمحمد لطیف حسینی‌نسب، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خبرنگاران و عکاسان خبری استان کردستان در طول روز به منظورتولید و پوشش  خبری و تصویری برنامه‌های ادارات مختلف با خودرو شخصی حضور پیدا می‌کنند که نیازمند توجه ویژه مسئولان به مشکلات این قشر تأثیر گذار جامعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران و عکاسان خبری با کمترین دستمزد و درآمد ناچیز در رسانه‌های استان مشغول به فعالیت هستند، افزود: لذا توان خرید بنزین آزاد را ندارند به همین دلیل درخواست اختصاص سهمیه بنزین به این قشر را داریم.

مدیر خانه مطبوعات کردستان بیان کرد: جامعه رسانه‌ای استان با وجود تمام مشکلات به لحاظ مادی در عرصه اطلاع‌رسانی همواره نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌ است.

وی عنوان کرد: ایجاد بسترهای لازم برای حمایت از اصحاب رسانه به عنوان یک ضرورت مهم همواره دغدغه خانه مطبوعات بوده و در این راستا نیاز به حمایت بخش‌های مختلف دارد.

حسینی‌نسب با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۲۰ نفر در رسانه‌های استان اعم از نوشتاری و الکترونیک مشغول به فعالیت هستند، افزود: در این راستا درخواست داریم تا وزرای کشور و فرهنگ ارشاد اسلامی به این قضیه ورود پیدا کنند و نه تنها برای اهالی رسانه استان بلکه در سراسر کشور سهمیه‌ای اختصاصی بر این قشر جامعه در نظر گرفته شود.

وی در پایان یادآور شد: خبرنگاران و عکاسان خبری هزینه‌ای بابت تردد جهت پوشش برنامه‌ها دریافت نمی‌کنند و این افزایش قیمت بنزین تاثیری زیادی برفعالیت آن ها گذاشته است، لذا نیامند توجه ویژه مسئولان کشوری و استانی هستیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کردستان سهمیه بنزین خانه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ استقلالی‌ها باید تا دهم اردیبهشت پول پیش اجاره منزلی که برای بازیکن ازبکستانی خودشان تهیه کرده بودند را تکمیل می‌کردند به همین خاطر بلافاصله پس از اینکه هلدینگ مالک جدید باشگاه پولی را در اختیار استقلال گذاشت یکی از مواردی که در اولویت قرار گرفت، تکمیل روند پرداختی به صاحبخانه ماشاریپوف بود چون باشگاه به هیچ عنوان نمی‌خواست این قضیه به یک جنجال رسانه‌ای تبدیل شود.

در سالیان گذشته و هنگامی که مدیران دیگری در راس مدیریت باشگاه استقلال بودند، چند بار عدم پرداخت به موقع مطالبات صاحبخانه‌ها موجب جنجال رسانه‌ای برای استقلال شد و یک بار هم در داستان منزل شیخ دیاباته اتفاقاتی افتاد که یادآوری آن هنوز باعث ناراحتی این بازیکن می‌شود.

کد خبر 849134 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • 5 محور مهم سفر بارزانی به تهران چیست؟ | درخواست ویژه اربیل از تهران
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود