Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه مسابقات ــ مدیر کل دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد اجرایی هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از تمدید ثبت نام این آزمون خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی خسروی، رئیس ستاد اجرایی هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از تمدید ثبت نام آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد و گفت: به دلیل تماس‌های مکرر و استقبال گسترده علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون با توجه به اتمام زمان ثبت نام که در روز ۱۵ آذر ماه اعلام شده بود، این مدت تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به موافقت معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد برای این تمدید، گفت: مدت زمان ثبت نام در آزمون به مدت یک هفته تمدید شد و تمامی علاقه‌مندان به شرکت در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز ۲۲ آذر ماه ۱۳۹۸ جهت ثبت نام به سایت quranedu.ir مراجعه کنند

این آزمون به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سوم بهمن ماه سال جاری در سراسر کشور به طور همزمان برگزار می‌شود. هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم در سه گروه حفظ قرآن کریم(۱۰ رشته)، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم(۲ رشته) و معارف اهل بیت(ع)(۲ رشته) برگزار می‌شود.

همچنین این آزمون در رشته‌های تفسیر سوره بقره، ترجمه و درک معانی سوره بقره، حفظ و ترجمه نهج‌البلاغه، حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه و نیایش‌های امام سجاد(ع)، حفظ جزء ۳۰، حفظ جزء اول، حفظ سوره بقره، حفظ پنج جزء اول، حفظ ۱۰ جزء اول، حفظ ۱۵ جزء اول، حفظ ۲۰ جزء اول، حفظ ۲۵ جزء اول، حفظ کل قرآن کریم،‌ سبک زندگی و سیره معصومین(۱ و ۲) و روخوانی قرآن برپا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن هجدهمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری

کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

به گزارش مهر، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر زن و ۴۳۲ هزار و ۸۶۲ نفر مرد هستند.

تمامی دفترچه‌های سوالات نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

نوبت اول کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند از سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش اعلام کنند.

بر اساس اعلام رئیس سازمان سنجش پس از برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در تیرماه، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه مردادماه ۱۴۰۳ منتشر می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری