Web Analytics Made Easy - Statcounter

در زمان اعلام پنالتی برای سرخ‌پوشان، هواداران این تیم یکصدا علی علیپور را صدا زده و مورد تشویق قرار دادند. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی نیمه نخست دیدار 2 تیم ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در ورزشگاه فولادشهر به شرح زیر است:

* عروسک‌های گاندو پیش از آغاز دیدار و به منظور همدلی بیشتر میان هواداران 2 تیم، دودزاهای سبز و قرمز در گوشه زمین روشن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پیش از آغاز دیدار هواداران ذوب‌آهن علیرضا منصوریان را مورد تشویق قرار دادند و او هم نسبت به تشویق هوارادان عکس‌العمل نشان داد.

* دیدار 2 تیم ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران با گرامیداشت ولادت امام حسن عسگری (ع) و هفته کتاب و کتاب‌خوانی آغاز شد.

حاشیه دیدار ذوب‌آهن-پرسپولیس| تقدیم گل از سوی گاندو به هواداران پرسپولیس/ راه‌های بدون ترافیک ورزشگاهترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن برابر پرسپولیس اعلام شداصفهان| ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برابر ذوب‌آهن مشخص شد

* شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه و وحید امیری از پرسپولیس با علیرضا منصوریان، سرمربی و محمد خرمگاه، مربی سبزپوشان خوش و بش کردند.

* همزمان با آغاز این دیدار تمامی صندلی‌های استادیوم از سوی هواداران تکمیل شده بود و تنها تعداد اندکی جای خالی به چشم می‌آمد.

* مهدی رجب‌زاده، پیشکسوت باشگاه ذوب‌آهن با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه فولادشهر این دیدار را به تماشا نشست.

* در زمان اعلام پنالتی برای سرخ‌پوشان، هواداران این تیم یکصدا علیپور را صدا زده و مورد تشویق قرار دادند. در زمان به ثمر رساندن پنالتی هواداران پرسپولیس نور فلش‌های تلفن همراه خود را روشن کرده بودند.

انتهای پیام/167/ف

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال به درخواست هواداران این تیم که خواهان سلفی گرفتن با وی بودند پاسخ مثبت داد.

دانلود (2.6MB)

دیگر خبرها

  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • (ویدئو) ضربات پنالتی دیدار آلومنیوم و پرسپولیس
  • (ویدئو) ضربات پنالتی دیدار پرسپولیس آلومنیوم و پرسپولیس
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم