Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:32:12 GMT

پلوسی رسما از استیضاح ترامپ خبر داد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۹۸۳۳

پلوسی رسما از استیضاح ترامپ خبر داد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا رسما از استیضاح دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در این مجلس خبر داد.

پلوسی با بیان اینکه تخلفات ترامپ محرز شده و اقدامات او امنیت ملی آمریکا را در معرض تهدید قرار داده دستور آغاز نگارش طرح استیضاح ترامپ را صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رویترز در این باره اعلام کرد، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور استیضاح می‌شود.

او گفت: کمیته قضایی، شهادت‌های کارشناسان قانون اساسی را شنید. این کارشناسان می‌گویند رفتار‌های رئیس جمهور باعث بی اعتمادی ملت به او شده است. در آمریکا هیچ کس فراتر از قانون نیست حتی اگر رئیس جمهور باشد. اگر به یک رئیس جمهور اجازه دهیم فراتر از قانون باشد این کار جمهوری مان را به خطر می‌اندازد.

پلوسی اعلام کرد دونالد ترامپ بار دیگر به دنبال مخدوش کردن انتخابات آمریکا برای منفعت خود است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نانسی پلوسی دونالد ترامپ استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رییس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

کد خبر 6093346

دیگر خبرها

  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها