Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@20:48:12 GMT

خودکشی دو دختر در ایستگاه متروی شهر ری

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۰۲۲۷

خودکشی دو دختر در ایستگاه متروی شهر ری

دو دختر ۱۸ و ۲۰ ساله در ایستگاه متروی شهر ری خودکشی کردند.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سعید عطااللهی رئیس پلیس مترو پایتخت اظهار کرد: ساعت ۱۴:۵۵ دقیقه امروز در خصوص خودکشی دو خانم در ایستگاه شهرری با پلیس مترو تماس گرفته می‌شود که فورا پلیس به مکان اعلام شده مراجعه و مشاهده می‌کند دو خانم به سن‌های ۱۸ تا۲۰ ساله بر روی ریل قطار افتاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس مترو پایتخت گفت: با بررسی‌های بیشتر مشاهده می‌شود که هنگامی که این دو خانم خودشان را به سمت ریل پرت می‌کنند قطار با آن‌ها برخورد کرده و بر اثر شدت ضربه وارده درجا فوت می‌کنند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص می‌شود که این دو خانم با هم نسبت فامیلی دارند و دختر عمه، دختر دایی هستند، شب گذشته دعوایی بین این دختران و خانواده ان‌ها حاصل می‌شود که صبح امروز ساعت ۱۰ دختر عمه، از منزل خارج و به خانه دختر دایی اش مراجعه می‌کند.

رئیس پلیس مترو پایتخت گفت: حدود ساعت ۱۰ این دو دختر از خانه خارج می‌شوند و بعد در ایستگاه مترو شهرری چنین اتفاقی برایشان رخ می‌دهد.

وی در پایان گفت: تحقیقات پلیس برای روشن شدن ابعاد بیشتری از این ماجرا ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خودکشی در مترو مترو شهر ری اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری «پویش آینده شبیه توست» در پایتخت به مناسبت روز دختر

مشاور شهردار تهران در امور زنان و خانواده از برگزاری پویش «آینده شبیه توست» به مناسبت روز دختر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مریم اردبیلی امروز_ سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت ماه_ در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای پاسداشت دختران پایتخت اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز هفته کرامت و سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) ویژه برنامه‌های برای دختران شهرمان تدارک دیده شده که در قالب پویش «آینده شبیه توست» اجرا خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری جشن‌های ویژه دختران در برج میلاد و ورزشگاه شهید شیرودی افزود: هم‌زمان با اختتامیه رویداد «هزار امید ۲» و رونمایی از پوستر سومین رویداد هزار امید، جشن بزرگی با حضور منتخبی از دختران فعال و کنش‎گر شهر در برج میلاد با حضور شهردار تهران، مقامات کشوری و مدیران شهری، برگزار خواهد شد.

مشاور شهردار تهران در امور زنان و خانواده تصریح کرد: نمایشگاهی نیز از دستاوردهای دختران در رویداد «هزار امید» در کنار برنامه برج میلاد برپا خواهد شد، همچنین با همکاری شهرداران مناطق ۲۲ گانه، جشن دیگری همراه با تقدیر از شرکت‌کنندگان در پویش «ماه مهربانی» که در ماه مبارک رمضان ویژه روزه اولی‌ها و دختران نوجوان اجرایی شد، در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: قرار است در قالب یک رویداد هنر تعاملی، در منطقه گردشگری عباس آباد و فضای پیرامونی دریاچه شهدای خلیج فارس، یک قاب هنری با همکاری دختران هنرمند شهر، تهیه شده و در یکی از فضاهای ویژه بانوان، نصب شود.

اردبیلی با بیان اینکه در پویش «آینده شبیه توست» با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران، طرح‌های گرافیکی در سطح شهر اکران خواهد شد، تصریح کرد: این طرح‌ها و تصاویر در واقع خروجی رویداد هنری «قدردانیم ۲» هستند.

مشاور شهردار تهران در امور زنان و خانواده با اشاره به توزیع اقلام فرهنگی ویژه دختران در سطح شهر اظهار کرد: ایستگاه‌های ثابت و سیار در قالب خودروهای پویش «آینده شبیه توست»، توزیع هدایا و گل، پیکسل و اقلام فرهنگی متناسب با این پویش را در فضاهای پرتردد شهری برعهده دارند.

کد خبر 751449

دیگر خبرها

  • تقدیر از سکوبان پاک‌دست ایستگاه متروی تختی اصفهان
  • برگزاری «پویش آینده شبیه توست» در پایتخت به مناسبت روز دختر
  • رضایت حاکمیت به پوشش زنان ۲۰ سال پیش | همان بدحجابانی که کافر بودند!
  • تی‌بی‌ام خط ۲ متروی اصفهان تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا است
  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد