Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله خجسته پور غروب پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان بابیان اینکه طی پنجمین روز ثبت‌نام از متقاضیان کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۹ نفر در استان سمنان داوطلب شدند، ابراز داشت: روز اول ۹ نفر، روز دوم ۱۰ نفر، روز سوم ۱۳ نفر و در روز چهار ۱۴ نفر ثبت‌نام کرده بودند که با این حساب شمار این افراد به ۷۵ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه از بین ثبت نامی‌های امروز شش نفر زن و ۲۳ نفر مابقی مرد بودند، افزود: با این حساب تا پایان روز پنجم ثبت‌نام در انتخابات مجلس تعداد زنان داوطلب کاندیداتوری مجلس به ۹ زن رسیده است

رئیس ستاد انتخابات  استان سمنان بابیان اینکه امروز شاهرود با ۱۲ نفر بیشترین متقاضی نمایندگی مجلس را در انتخابات پیش رو داشته است، ابراز داشت: در سمنان پنج نفر، دامغان هفت نفر و گرمسار پنج نفر با مراجعه به فرمانداری‌های حوزه انتخابیه داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی شدند.

خجسته پور بابیان اینکه از بین داوطلبان امروز سه نفر دارای مدرک دکتری، ۲۳ نفر کارشناسی ارشد و سه نفر تحصیلات حوزوی دارند، تصریح کرد: از بین ۷۵ متقاضی نمایندگی مجلس هفت نفر مدرک دکترا داشته و مابقی از مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن برخوردار هستند.

وی بابیان اینکه ثبت‌نام نمایندگان مجلس تا پایان روز شانزدهم آذرماه ادامه خواهد داشت، افزود: امروز بیشترین حجم کار را فرمانداری شاهرود به خود اختصاص داده است که خوشبختانه این روند در چهار حوزه انتخابیه به نحو مطلوب در حال انجام است.

کد خبر 4789805

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان ستاد انتخابات استان سمنان مجلس شورای اسلامی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج قزوین مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بیرجند شهرکرد مشهد ویروس آنفلوانزا یاسوج استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ از امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: وضعیت تحصیل دانشجویان مشکوک به تقلب در کنکور تعیین تکلیف می‌شود

در آزمون صبح امروز ۵۳۳ هزار و ۳۲۲ داوطلب در گروه‌های علوم ریاضی و انسانی شرکت کردند.

۱۲۸ هزار و ۳۶۲ داوطلب در گروه علوم ریاضی و ۳۸۴ هزار و ۹۶۰ داوطلب در گروه‌های علوم انسانی شرکت کردند.

در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو ـ معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

عصر روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت داوطلبان گروه‌ هنر و زبان‌های خارجی و صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی حضور دارند.

آزمون فرهنگیان در نوبت دوم کنکور در تیر ماه برگزار نمی‌شود بنابراین تعداد داوطلبان حدود ۱۰۰ هزار نفر کمتر است.

همچنین محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم گفت: تعداد داوطلبان کنکور در گروه علوم تجربی بیش از ۵۰۰ هزار نفر است و پس از گروه تجربی، گروه انسانی و ریاضی بیشترین تعداد داوطلبان را دارند.

وی افزود: با برگزاری دو نوبت کنکور از حساسیت آن کاسته می‌شود با توجه به برگزاری متفاوت هر نوبت از آزمون‌ها، نمرات داوطلبان تراز می‌شود و سازمان سنجش تراز علمی را ایجاد می‌کند تا عدالت آموزشی رعایت شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228407 برچسب‌ها کنکور

دیگر خبرها

  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان