Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فرکی عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های پیکان تهران و صنعت نفت آبادان گفت: می دانستیم بازی سختی برابر صنعت نفت داریم ولی فکر نمی کردم خیلی راحت گل بخوریم.

وی افزود: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از  فرصت های پیش امده به خوبی استفاده کرد و به گل رسید.

سرمربی پیکان تهران گفت: امروز بازی نزدیک و تماشاگرپسندی را شاهد بودیم و ما حداقل شایسته گرفتن یک امتیاز بودیم ولی شانس یارمان نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرکی تصریح کرد: بعد از گل اول صاحب چند موقعیت خوب گلزنی شدیم ولی آنها را از دست دادیم تا صنعت نفت به سه امتیاز خوب دست یابد.

وی عملکرد بازیکنانش را ستود و گفت: در بازی امروز از بازیکنان جوانی استفاده کردیم که مقابل چنین هوادارانی استرس داشتند.

فرکی افزود: امروز واقعا تیمی نبودیم که در جریان بازی نتیجه را واگذار کنیم ولی شکست هم جزیی از فوتبال است و سعی می کنیم در آینده از موقعیت هایمان بهتر استفاده کنیم.

تیم فوتبال پیکان تهران عصر امروز از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر با نتیجه سه بر ۲ برابر میزبانش صنعت نفت آبادان شکست خورد.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان استرس رقابت های لیگ برتر صنعت نفت صنعت نفت آبادان فوتبال زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان اضافه کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، عنوان کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

دیگر خبرها

  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!