Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حبیب آلبوخنفر پنجشنبه پس از باخت تیمش مقابل هیات هندبال بوشهر اظهار داشت: تیم ما تنها چند روز قبل از آغاز مسابقات بسته شد به همین دلیل هنوزآمادگی لازم برای حضور در مسابقات را نداریم.

وی افزود: با وجود این که در کلانشهر اهواز هستیم اما هیچ اسپانسری نداریم و تنها رئیس هیات هندبال استان از ما حمایت کرد و یک سالن در اختیار ما قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیممان کاملا بومی بوده و تلاش می کنیم در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم هیات هندبال اهواز گفت: هدف ما تنها شرکت در مسابقات بود تا سهمیه استان را حفظ کنیم، ما تنها با ۲ جلسه تمرین وارد مسابقات شدیم و  نباید انتظار زیادی از بازیکنان داشت. بی شک اگر در ادامه از ما حمایت شود و چند بازیکن غیربومی به تیم اضافه کنیم می توانیم نسبت به صعود از مرحله اول امیدوار باشیم.

وی در خصوص تیم بوشهر گفت: حریف یک تیم معمولی بود و فکر نمی‌کنم با وجود دیگر تیم های حاضر در لیگ بتواند عنوانی در این دوره از مسابقات کسب کند.

هر ۲ تیم به دنبال کسب امتیاز بودند

در ادامه سید محمد باقر سیادتی سرمربی تیم هیات هندبال بوشهر گفت: بازی در حد خوبی برگزار شد و هر ۲ تیم به دنبال کسب امتیاز بازی بودند.

وی افزود: بچه های ما امروز خوب ظاهر شدند و از عملکرد آنها راضی هستم. هیات هندبال اهواز تیم خوبی است و معتقدم روز به روز بهتر می‌شود. هدفمان در این فصل جوانگرایی بوده و در این راستا با ۶ بازیکن نوجوان، چهار بازیکن جوان و ۲ بازیکن امید وارد مسابقات شدیم.

سرمربی تیم بوشهر ادامه داد: تیم ما کاملا بومی بوده و در رقابت‌های این فصل به دنبال بازیکن‌سازی هستیم. تیم ما از لحاظ بدنی بسیار آماده است اما بازیکنان ما کم تجربه هستند و این موضوع تنها نقطه ضعف ما به شمار می رود.

وی گفت: اگر در آینده بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم نسبت به صعود امیدوار می شویم. این دوره از بازی ها در چهار گروه و در سه مرحله برگزار می‌شود که در مرحله اول از هر گروه سه تیم صعود می کنند. در ادامه از بین ۱۲ تیم،چهار تیم بالا رفته و مرحله نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد.

دیدار تیم های هیات هندبال اهواز و هیات هندبال بوشهر با برتری ۳۲ بر ۱۸ به سود تیم بوشهر به پایان رسید.

برچسب‌ها فدراسیون هندبال خوزستان اهواز ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هندبال خوزستان اهواز ورزشی فدراسیون هندبال خوزستان اهواز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰۰هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر بهسازی می شود

ایسنا/بوشهر معاون بهبود سازمان جهادکشاورزی استان بوشهر گفت: ۸۰۰۰ هکتار از نخلستان های درجه دو استان بوشهر نوسازی و بهسازی می شود.

کبری توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در بوشهر افزود: نخلستان‌های درجه ۲ در شهرستان های دشتستان، تنگستان، دشتی، جم و بوشهر هستند که به اصلاح بسترباغ و انجام عملیات نوسازی و بهسازی نیاز دارند.

وی اضافه کرد: در باغ‌های درجه ۲ مدیریت باغ ضعیف و برخی از درختان تکریب نشده اند و همین امر عاملی برای ایجاد آفت‌ها شده که بهبود سازی و بهینه کردن شرایط باغ برای رسیدن به عملکرد بالاتر الزامی است.
به گفته وی دراین راستا با اعتبار استانی و  مشارکت باغداران برای اجرای عملیات تکریب نیاز به همت بیشتر باغداران  با جهاد کشاورزی است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • ۸۰۰۰هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر بهسازی می شود
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی