Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الله عبدالمالکی  عصر روز پنجشنبه در جمع فعالان فضای مجازی استان آذربایجان شرقی گفت: نظریه اقتصاد وابسته کشورها را به دو گروه دارای قدرت حرکت  و ناتوان از قدرت حرکت  تقسیم می کند که کشورهای ناتوان لاجرم برای عقب نماندن از قطار توسعه،  باید مانند واگن به لوکوموتیو پیشرفت کشورهای غربی متصل شوند و تقسیم کار آنها را بپذیرند

وی با بیان اینکه قراردادن کشور در مدار اقتصادی اقتصاد وابسته به غرب یعنی پذیرفتن خام فروشی و تک محصولی، ابزار کنترل و تسلط بر کشور را،  ipc  ، fatf، معاهده پاریس و سند ۲۰۳۰ عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت کینه و دشمنی غرب و جنگ اقتصادی با ایران اسلامی را، جنگ تمدنی دانست که نقطه شروع آن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود و افزود: کشورهای غربی تا ایران از تمدن سازی دست برندارد ایران را رها نخواهند کرد.

وی با اذعان به اینکه قراردادipc   ۹۰ درصد حاکمیت دولت، ملت و وزارت نفت را به کشورها و شرکت های غربی واگذار کرده و کشور را به قبل از ملی شدن صنعت نفت سوق داده است افزود: fatf  یعنی داشتن اطلاعات تراکنش های مالی تا امکان و راه های تولید را به راحتی بسته و کنترل کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق با بیان اینکه معاهده پاریس که به دنبال کاهش گازهای گلخانه ای است در بطن خود به دنبال کاهش نرخ تولید و رشد جمعیت کشورهای گروه دوم -ناتوان از تولید و حرکت- بوده و آنها را مکلف به تبعیت از برنامه های خود می کند افزود: این درحالی است که آمریکا به عنوان بزرگترین تولید کننده گازهای گلخانه ای به علت اینکه معاهده پاریس منجر به کاهش تولید ملی اش می شد، از این معاهده خارج شد.

وی سند ۲۰۳۰ را یکی دیگر از ابزارهای غرب برای به سربازی و بردگی گرفتن دیگر کشورها بیان کرده و افزود: کشور ما با دارا بودن ۷ درصد از منابع طبیعی جهان و سایر شاخصه ها از جمله نیروی انسانی دانش آموخته به تنهایی لوکوموتیوی پیشرفته است که با سرلوحه قراردادن  الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و اقتصاد مقاومتی می تواند در گام دوم انقلاب اسلامی، جزو گشورهای نوظهور اقتصاد جهانی قرار بگیرد.

 حجت الله عبدالمالکی با اشاره به جنگ ادراکی دشمنان در سیاه نمایی وضعیت پیشرفت و القای پسرفت کشور بعد از انقلاب گفت: قدرت تخریب یک مدیر فاسد در حد یک بمب اتم است بنابراین هرچند درصد کمی از مدیران دچار فساد هستند اما میزان ادراک مردم بعلت همین حجم از تخریب با واقعیت فرق دارد.

وی افزود: در قضیه افزایش قیمت بنزین به لحاظ علمی تورم هزینه ای افزایش قیمت بنزین ۴ درصد است اما تورم روانی و انتظار مردم وقوع سه برابری تورم بود که دولت در آگاهی بخشی عمومی و کاستن از با روانی آن ناموفق و منفعل عمل کرد. بنابراین علت اصلی نارضایتی مردم از گرانی بنزین تبعات انتظاری آن بود.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق در پاسخ به این سوال که میزان اثرگذاری آرای مردم در انتخابات بر رفاه و معیشت مردم چقدر است، اظهارداشت: هر برگه رای ۱۰۰ میلیون تومان ارزش دارد چراکه سرنوشت تصویب و اجرا و خرج کردن بودجه چهارساله کشور در گرو هر برگه رایی است که در صندوق ها انداخته می شود

کد خبر 4789821

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب حجت الله عبدالملکی تبریز دانشگاه امام صادق ع سازمان فضای مجازی سراج بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج قزوین مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بیرجند شهرکرد مشهد ویروس آنفلوانزا یاسوج استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول اساسی نظام «مردم محوری» است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جعفری بعد از ظهر پنجشنبه در همایش شوراهای اسلامی گیلان ضمن تبریک این روز به شوراهای شهر و روستای استان اظهار کرد: آنچه انقلاب را متمایز می‌کند این است که اهداف و آرمان‌ها و پیام‌های انقلاب همواره مهم بوده و پابرجاست.

جعفری با تاکید بر اینکه مردمی بودن و مردم محوری از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: افتخار جمهوری اسلامی از اول تا به امروز این است که متکی به آرای مردم است.

وی با بیان اینکه توسعه متوازن با توسعه روستاها اتفاق می‌افتد، افزود: اگر توسعه در روستاها اتفاق نیفتد منجر به مهاجرت و افزایش حاشیه نشینی می‌شود اما آنچه که امروز در جمهوری اسلامی ایران مشهود است این بوده که حکمرانی باید بر پایه مردمی باشد لذا مردم محوری اصول اساسی نظام است.

جعفری با بیان اینکه بهترین مدل برای حکمرانی روستایی و شهری ترکیبی و توسعه مردم پایه است، ادامه داد: تشکیل شوراها نقطه عطفی در توسعه نظام بوده و اعضای شوراها توانسته‌اند تمام وقت و بدون چشمداشت در منطقه خود فعالیت کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان بیان کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات شوراها گام اساسی در راستای حل مشکل کشور بوده که تحقق این مهم در تعامل و همکاری انجام می‌شود.

کد خبر 6095186

دیگر خبرها

  • ایرنا : دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • نشست مشترک اقتصادی مقامات ایران و افغانستان