Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در چهارمین جشنواره فیلم بام ایران ۷۵ اثر از فیلمسازان استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که ۴۲ فیلم به بخش مسابقه و رقابتی جشنواره  راه پیدا کرد.

در این جشنواره در بخش انیمیشن بخش دانش‌آموزی جایزه بهترین ایده‌پردازی به فیلم «جریان سبز» به کارگردانی معصومه کاظمی شیخ‌شبانی و جایزه بهترین کارگردانی به «نت تنها» از یاسمین مرادپور اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش آزاد نیز جایزه بهترین ایده‌پردازی به محسن باقری دستگردی برای فیلم «تماشاچی»،جایزه بهترین کارگردانی به امیرحسینی ریاحی برای فیلم «باغ» و جایزه ویژه هیات داوران به لیلا وفادار برای فیلم «زیر پوست برف» تعلق گرفت.

همچنین در بخش مستند از سوی هیات داوران فرامک سلیمانی دشتکی برای تدوین «زاینده‌رود به گاوخونی نمی‌ریزد» ، وحید حسین‌زاده برای تصویربرداری فیلم «درختان ایستاده می‌مانند»،یزدان کیانی برای توجه عمیق به وضعیت انسانی در فیلم «نان و گرگ» و «درختان ایستاده می‌مانند» جایزه دریافت کردند.

جایزه بهترین کارگردانی به آرمان‌ قلی‌پور دشتکی برای فیلم استشهادی برای «خانعلی»، جایزه بهترین فیلم به مختار عبدالهی برای فیلم «خط بغض» اهدا شد.

در بخش داستانی نیز بهترین فیلمنامه به فاطمه برزگار برای فیلم «ادیپال من»، بهترین تصویربرداری نیز به محمد امین رستگار برای فیلم «تیلا»، بهترین تدوین به مجید ابراهیمیان برای فیلم «تیلا»، بهترین صدابرداری به مرتضی احمدی برای مجموعه «آثار»، جایزه بازیگر مرد  به نویدجعفرزاده برای فیلم بازگشت،جایزه بهترین بازیگر زن به بهاره غیبی برای فیلم سرپناه، بهترین کارگردانی به مرجان خسروی برای فیلم «مادر برفی» و بهترین فیلم به مائده رفیعی برای فیلم «بازگشت» اختصاص یافت و جایزه ویژه هیات داوران در این بخش برای فیلم «تیلا» به عباس پرویزی و حامد حسینی تعلق گرفت.

چهارمین جشنواره فیلم  کوتاه بام ابران چهارمحال و بختیاری  ۱۱تا ۱۴ آذر۹۸ در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد برگزار شد.

این جشنواره در ۳ بخش داستانی، پویانمایی و مستند با محوریت رفتار مردم سرزمین من (آداب و فرهنگ و سنن مردم) ، ایثار و شهادت، تحکیم خانواده ، آسیب‌های اجتماعی ، شعار سال و رونق تولید، نماز و نیایش ، قاچاق کالا و موضوع آزاد به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۰۰ عکاس و فیلمساز دارد که برخی از عکاسان و فیلمسازان در جشنواره‌های بین‌المللی حایز رتبه و جایزه شده‌اند.

 
 

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری فیلم کوتاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری فیلم کوتاه شهرکرد چهارمحال وبختیاری فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»

پویانمایی «در سایه سرو» جایزه بخش آثار انیمیشن با عنوان «جوزفه ماستری» بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کورتی دا سوگنی» کشور ایتالیا را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، این پویانمایی ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشورهای ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویاهای شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویاهای اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم‌ کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»