Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسی جایگاه بالاتری را برای مانه انتظار داشت.

طرفداری - لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا به تمجید از سادیو مانه، مهاجم لیورپول پرداخت.

مانه سنگالی و 27 ساله، یکی از بهترین خریدهای لیورپول در قرن 21 به شمار می‌رود. بازیکنی که از ساوتهمپتون خریده شد و در 144 بازی برای قرمزها آمار فوق العاده 72 گل و 29 پاس گل را از خود بر جای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانه فصل پیش هم یکی از ارکان قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا بود اما باز هم نتوانست راهی جمع سه نفر پایانی توپ طلا شود و چهارم شد. توپ طلایی که مسی آن را برد؛ فن دایک دوم شد و رونالدو سوم.

به گزارش Canal+، اعجوبه آرژانتینی بارسلونا درباره مانه می‌گوید:

مایه تاسف است که مانه را در رده چهارم لیست توپ طلا می‌بینیم. از طرفی فکر می‌کنم امسال بازیکنان بزرگ زیادی در رقابت بودند. به همین خاطر انتخاب یک بازیکن به خصوص، دشوار بود. اما من سادیو مانه را انتخاب کردم چون سبک بازی او را می‌پسندم. مانه سال فوق العاده‌ای داشت که البته برای تمام تیم لیورپول عالی بود. به همین خاطر او را انتخاب کردم. تکرار می‌کنم: امسال بازیکنان فوق العاده زیادی در لیست بودند و انتخاب از میان آنها کار سختی بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛با توجه به واگذاری اقدامات بهداشتی درمانی و دارویی به بخش‌های خصوصی دامپزشکی برابر اصل ۴۴ قانون اساسی، تمامی مراکز فوق تحت نظارت و بازرسی کارشناسان شبکه در حال فعالیت هستند.

 رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: تعداد ۳۰ مرکز اشتغال به امور درمانی، داروخانه، خرده فروشی واکسن، مایه کوبی، درمانگاه، آزمایشگاه و بیمارستان دامپزشکی در شهرستان با دریافت مجوز، به دامداران و مرغداران شهرستان خدمت رسانی می‌ کنند.

دکتر سید ابوالحسن سیدین، افزود: فعالیت مراکز فوق به صورت مستمر توسط کارشناسان واحد‌های دارو و درمان، مبارزه و بررسی‌ها ارزیابی، نظارت و بازرسی می‌شوند و بخش‌های غیر دولتی دامپزشکی شهرستان، به صورت تمام وقت و در چارچوب تعهدات و وظایف قانونی ابلاغی برابر پروانه دریافتی خود در حال انجام فعالیت بهداشتی هستند.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق مایه عزت جهان اسلام است
  • قطعنامه جانبدارانه و ضد ایرانی پارلمان اروپا | واکنش به حمله اسرائیل؛ فقط تاسف!
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده