Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:41:05 GMT

واکنش لوکاکو و اسمالینگ به تیتر جمعه سیاه

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۲۴۶۸

واکنش لوکاکو و اسمالینگ به تیتر جمعه سیاه

روملو لوکاکو و کریس اسمالینگ، دو فوتبالیستی که تیتر جنجالی روزنامه کوریره دلو اسپورت درباره آنها نژادپرستانه تعبیر شده و جنجالی شده بود علیه این روزنامه موضع گرفته و واکنش نشان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو و کریس اسمالینگ، دو بازیکنی که بعد از انتشار تیتر جنجالی روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت درباره آنها و استفاده از عنوان "جمعه سیاه" برای اشاره به تقابل آنها در بازی فردای اینتر و رم، جنجالی شده بودند هر دو به صورت جداگانه نسبت به این تیتر روزنامه ایتالیایی واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت در شماره روز پنج‌شنبه خود تیتر صفحه اول خود را به عکسی از این دو بازیکن که قرار است فردا در جدال اینتر و آ اس رم به مصاف هم بروند اختصاص داده و از تیتر "جمعه سیاه" استفاده کرده بود. بعد از جنجالی شدن این تیتر و متهم شدن روزنامه ایتالیایی به نژادپرستی، اسمالینگ و لوکاو در شبکه‌های اجتماعی نسبت به آن واکنش نشان دادند.

 

 

لوکاکو در اکانت توییتری خود نوشت:" کوریره دلو اسپورت به جای آنکه روی نبرد دو تیم تمرکز کند از احمقانه‌ترین تیتری که در تمام دوران ورزشی‌ام دیدم استفاده کرده است. شما به بنزین ریختن روی آتش جو منفی و نژادپرستی ادامه می‌دهید به جای آنکه راجع به بازی زیبایی که قرار است در سن‌سیرو بین این دو باشگاه برگزار شود صحبت کنید. کلید، آموزش است. شما در کوریر دلو اسپورت باید خیلی بهتر از این باشید. از همه هواداران و روزنامه‌نگاران دیگر به خاطر حمایت‌هایشان متشکرم. بیایید همه به بازی فردا بیندیشیم. زنده‌باد اینتر".

 

 

کریس اسمالینگ هم در واکنش به این ماجرا در اکانت توییتر خود نوشت:" با اینکه دوست داشتم امروز همه توجه و تمرکزم معطوف بازی بزرگ فردا باشد، باید اعلام کنم آنچه امروز صبح اتفاق افتاده اشتباه بوده و به شدت حساسیت‌برانگیز بوده است. امیدوارم سردبیرانی که در انتخاب این تیتر دست داشته‌اند مسئولیت به عهده بگیرند و بدانند که بواسطه کلمات از چه قدرتی برخوردارند و کلمات‌شان می‌تواند چه تاثیری داشته باشد. از آ اس رم به خاطر حمایت‌هایش واقعا متشکرم. حالا بیاید منتظر نبرد رم باشیم. زنده باد رم".

 

 

آ اس رم روملو لوکاکو اینتر میلان کریس اسمالینگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آ اس رم روملو لوکاکو اینتر میلان کریس اسمالینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!

به مرور نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز می پردازیم.

طرفداری | روزنامه های امروز موضوعات مختلفی را روی جلد بردند.

گیشه مطبوعات داخلی | 1403/02/06

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • فیلم/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت