Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@17:26:27 GMT

عاملان تیراندازی قهوه خانه شناسایی شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۲۵۱۴

عاملان تیراندازی قهوه خانه شناسایی شدند

۴ مرد خشن با چهره های پوشیده به قهوه خانه ای تیراندازی کرده و راننده اسنپ را به قتل رسانده و پسر ۱۳ ساله و مرد جوانی را راهی بیمارستان کردند. به گزارش خبرنگار ایران آنلاین، ساعت ۸: ۱۵ دقیقه شامگاه پجشنبه ۱۴ آذر تیرانددزی مرگباری به ماموران کلانتری مسعودیه اعلام شد. با اعلام این خبر بلافاصله ماموران راهی محل حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی های اولیه مشخص شد سرنشینان خودرو پژو پارس سفید رنگ بدون پلاک در خیابان اسلام آباد منطقه مسگرآباد به سمت قهوه خانه رفته و با اسلحه کلاشینکف قدام به تیراندازی به سمت قهوه خانه کرده اند.مردان خشن ۱۵ تیر به سمت قهوه خانه شلیک کرده و با قمه و شمشیر به داخل قهوه خانه حمله کردند. بر اثر این تیراندازی و حمله یک مرد جوان داخل قهوه خانه از ناحیه شکم مجروح شد، همچنین تیر به صورت راننده اسنپ جوانی اصابت کرد و مرگ او را رقم زد و پسر ۱۳ ساله ای که در حال عبور از محل بود از ناحیه دست و پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت. پسر نوجوان و مرد جوان برای درمان به بیمارستان منتقل شدند. سرهنگ جلیل موقوفه ای، جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این خبر گفت: در تحقیقات میدانی مشخص شد سه یا چهار مرد درحالی که صورت هایشان را پوشانده بودند این حادثه مرگبار را رقم زده اند. با اینکه متهمان از تودروی فاقد پلاک برای این کار استفاده کرده اند اما هویت آنها بلافاصله شناسایی شد. بررسی های اودیه حکایت دارد که آنها از اراذلو اوباش بوده و همچنین در اغتشاشات اخیر نیز حضور داشته اند. تحقیقات برای دستگیری آنها ادامه دارد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نجم‌الدین سهرابی اظهار کرد: ۱۱ اردیبهشت سال جاری در پی وقوع نزاع دسته جمعی منجر به تیراندازی در یکی از مناطق شهرستان خرمشهر قتل یک نفر شد، دستگیری قاتل و عاملان درگیری به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی توانستند قاتل و هفت نفر از عاملان درگیری را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیات‌های منسجم و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به کشف سلاح شکاری به کار رفته در قتل از مخفیگاه قاتل، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.

سرهنگ سهرابی تصریح کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند.

کد خبر 6099432

دیگر خبرها

  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • عاملان رعب و وحشت در احمد گوراب رشت دستگیر شدند
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • گشت و گذار خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان + فیلم
  • فیلم| تصاویری از خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان
  • فیلم/ گشت و گذار خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان
  • (ویدئو) گشت و گذار خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان
  • تصاویری از خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان + ویدئو