Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@08:58:02 GMT

توضیحات پلیس درباره تیراندازی مرگبار در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۲۵۷۵

توضیحات پلیس درباره تیراندازی مرگبار در پایتخت

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، درباره جزئیات این حادثه گفت: عصر امروز با اعلام گزارش تیراندازی دریک قهوه خانه در بلوار خاتم الانبیا در جنوب شرق تهران عوامل کلانتری در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند .
وی با اشاره به تحقیقات انجام شده گفت: در جریان تحقیقات مشخص شد که سه نفر از اراذل و اوباش به دلیل درگیری با یکدیگر در قهوه خانه‌ای شروع به جدل کردند و این درگیری به داخل خیابان کشیده شده است که در جریان آن متاسفانه یک راننده به دلیل اصابت گلوله فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شیشه حدود هفت خودرو و قهوه خانه تخریب شده است .
جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: دو تن نیز دچار مصدومیت شدند .یکی از مصدومان مرد حدودا ۲۵ ساله که در قهوه خانه حضور داشته از ناحیه شکم و نیز یک پسر بچه ۱۳ ساله از ناحیه دست و پا هدف گلوله فرد مهاجم قرار گرفت که با هماهنگی صورت گرفته به بیمارستان منتقل شد.
موقوفه ای درباره شایعات مطرح شده در مورد تروریستی بودن این اقدام نیز گفت: چنین موضوع صحیح نیست و این حادثه درپی بروز اختلاف و درگیری شخصی دو نفر رخ داده است.
وی اضافه کرد: در این زمینه پرونده ای تشکیل شده و تیمی ویژه از ماموران پلیس پیشگیری و نیز پلیس آگاهی و پلیس امنیت رسیدگی به آن را در دستور کار قرار داده اند و برابر اطلاعات اولیه نیز عاملان این اقدام شناسایی شده اند.

منبع: فردا

کلیدواژه: پلیس تیراندازی مرگبار پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا سلوکی اظهار کرد: شب گذشته، تعدادی سارق مسلح با یک دستگاه خودروی سواری سمند در سطح شهرستان کمیجان حضور یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب افزود: با حضور به موقع پلیس، سارقان که موفق به ارتکاب به جرم نشدند به طرف شهرستان خنداب متواری شدند که با اقدام سریع یگان گشت انتظامی خنداب خودرو تحت تعقیب قرار گرفت و با تیراندازی پلیس خودرو متهمان متوقف شد.

کد خبر 6088090

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌