Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@22:09:02 GMT

احتمال اعلام تصمیم اوپک در خصوص کاهش صادرات نفت

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۳۸۲۹

به گزارش ایلنا، به‌رغم پایان نشست روز پنجشنبه اوپک بدون صدور بیانیه، انتظار می‌رود امروز -جمعه- تصمیم این سازمان در خصوص کاهش صادرات اعلام شود.

«عبدالعزیز بن سلمان» وزیر انرژی عربستان به خبرنگاران گفت که روز جمعه جلسه‌ای برگزار می‌شود و همه چیز برای شما روشن خواهد شد.

قرار است کشورهای صادر کننده نفت غیر عضو اوپک از جمله روسیه، قزاقستان و عمان روز جمعه به نشست اوپک در وین بپیوندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«الکساندر نواک» وزیر انرژی روسیه پیش از آغاز نشست اوپک به خبرنگاران گفته بود که کمیته مشترک وزرا پیشنهاد کاهش تولید نفت، در حدود ۵۰۰ هزار بشکه بیشتر را مطرح کرد.

یکصدوهفتادوهفتمین نشست اوپک روز پنجشنبه با حضور وزرای نفت ۱۴ کشور این سازمان و هیأت‌های همراه، پشت درهای بسته برگزار شد.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اوپک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس

نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه اخراج سروش رفیعی از سوی موعود بنیادی‌فر داور بازی نساجی و پرسپولیس درست بود، اظهار کرد: داور بازی دو اخطار به هافبک پرسپولیس داد که هر دو مورد تصمیم درستی گرفت. در نیمه اول خطایی که رفیعی مرتکب شد جریمه‌ای برابر با کارت زرد داشت. در نیمه دوم نیز این بازیکن با بی‌پروایی مانع از حمله مؤثر تیم نساجی شد و بنیادی‌فر به درستی برای دومین بار به رفیعی کارت زرد داد.

وی همچنین در خصوص اینکه ایا عبدالکریم حسن مرتکب خطا روی محمد رضا آزادی در محوطه جریمه شد یا خیر گفت: اصلا خطایی رخ نداد و تصمیم داور درست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • احتمال تداوم کاهش تولید نفت خام اوپک‌پلاس
  • ریزش قیمت طلا و انواع سکه در پی کاهش نرخ ارز
  • احتمال وقوع دوباره سیل در آذربایجان شرقی
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳