Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا غلامی، مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: در جریان برگزاری بیست و دومین دوره معلم پژوهنده دو نفر از فرهنگیان این شهرستان موفق شدند رتبه‌های برتر استان همدان را به دست آورند.
او ادامه داد: برنامه معلم پژوهنده همه ساله با هدف گسترش فرهنگ پزوهش در میان معلمان و همکاران فرهنگی زمینه شکوفایی استعداد‌های بالقوه و خلاقیت‌های معلمان و فراهم ساختن زمینه ارتقای دانش، مهارت و امکان بازآموزی آن‌ها در سطح کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر آموزش و پرورش نهاوند افزود: با توجه به اعلام نتایج بیست و دومین دوره این برنامه، طوبی ابراهیمی و اعظم کیانی از همکاران فرهنگی این شهرستان موفق به کسب رتبه‌ی برتر استانی در این برنامه شدند.

او بیان کرد: بر اساس ارزیابی گروه تحقیق و پژوهش اداره کل متبوع در بخش شهرستانی نیز طرح مشترک لیلا پیرایش و خدامراد قیاسی به عنوان رتبه اول، ماهرخ احمدوند رتبه دوم و زینب محمودی و مریم نوشادخت حائز رتبه سوم شهرستان شدند.

غلامی به برنامه‌های گرامیداشت هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست پژوهشی، مسابقه پرتاب موشک آبی، نواختن زنگ پژوهشی در مدارس، تقدیر از معلمان پژوهنده، برگزاری نمایشگاهی از دست‌سازه‌های دانش‌آموزی و بازدید دانش‌آموزان از مراکز علمی از عمده برنامه‌های این اداره به مناسبت هفته پژوهش است.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اموزش وپرورش پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این مراسم با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت